Moderator: Redaktörer
Och finns det någon som säger motsatsen då?Bara för något släpps på DVD-A säger inte att det kommer låter bättre än CD utgåvan
mats skrev:IngOehman skrev:Pinnick!
Jag tror du har fel. Jag tror att de alternativa formaten gör att folk inte vill satsa på något av dem, för man vill inte satsa en massa pengar på något som man inte ens vet kommer att överleva. Man väntar hellre på att det ena skall försvinna. Se bara vilken explotion det blev för Vido som koncept, så snart Beta och V2000 slogs ut. Med bara ett format var det riskfritt att satsa (VHS) eftersom man vissta att det skulle bli framtidskompatibelt.
- - -
Nu kommer förresten det alternativa påståendet: Jag påstår att Kodaks 64-ASA positiva film (dia) är något av det bästa man kan hitta avseende färgåtergivning, och även den finkornigaste (vid tillräckligt ljus=korrekt exponering), eller en av de finkornigaste filmerna på marknaden.
Vem håller med om detta?
Vh, iö
(Vi sammanfattar resultatet imorgon. Ok, Mats?)
Kul Ingvar, men du har gjort ett fel, du skulle inte sagt att det var ett test. Nu vet de ju att du inte tycker så.
Kraniet skrev:nu menar microsoft och bill gates att blue-ray har för mycket piratskydd att det inte kommer funka till datorer.. kika här
intressant också att han menar att det(hd dvd/blue ray) är det sista fysiska formatet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 33 gäster