Igår damp det ned en avi och idag har jag dem hemma.
Sådär himla snabbt var det ju inte nej. Men bra pris och välemballerat.
Moderator: Redaktörer
Wilstep skrev:Kan berätta ett gammalt fall jag hade med Europe Audio. Beställde två Tang Band bredbandare Feb 2012 med status i lager. Ganska snabbt efter att jag lagt min order, ändrades statusen till någon vecka. Hade ingen brådska så okej tänkte jag. Sen flyttades datumet fram igen, o igen och igen. Två månader utan ett ljud så försökte jag få tag på dom, både genom mail och genom telefon. Inget svar. Drog ett mail till ytterligare en address, ringde deras support efter helgen. Inget svar. Vid det här laget kände jag mig såpass lurad att jag skrev att jag vill att ordern avbokas, och om jag inte hör av dom efter en vecka väntar en polisanmälning. Inget svar. Polisanmäler och inser att jag för första gången blivit blåst på 2000:- på nätet, trots att jag trodde Europe Audio va en seriös aktör. Den 27 December får jag en avi. Mina högtalare har kommit10 Månader!! Jag kan förstå att leveranser skiter sig, problemet var ju att dom aldrig inte hörde av sig, och att ingen svarade varken på mail eller tel.
Snipp snapp snut, där handlar jag aldrig mer.
Kalejdokom skrev:Då återstår bara att se hur lång leveranstiden är från Freaksen till Svedala. Det kan ju ta sin tid, om det vill sig illa...![]()
...
Användare som besöker denna kategori: Kurben och 9 gäster