äsch.. Nog sjutton står LTS och även ni för något..

För vi är nåra som tuffat till oss mot er behöver ni ju inte fega ur helt och nu säga "ni" inte står för "nåt" grabbar..
Lts stuket i huvudsak är väldigt liksidigt TYVÄRR.. Samt testmetoderna. samt utrustningen.Samt synsätt...
Sedan finns undantag... Och numera vill tydligen ALLA vara undantagen...
Humormössa på grabbar.. Jag skojar med alvar o skratt här...

Och menar inte något elakt alls..
hönni ni ni.. Jag har köpt en högtalare som har en manual jag tror en LTS´sare har skrivit.. Fanskapet skriver INTE att man skall använda värdens dyraste högtalarkablar.. Han skriver man skall ha max en viss längd...capacitance samt gauge resistans är ord som gäller.. Jag fattar noll..
Det skulle ju stå "ju dyrare desto bättre". Så skriver han enbart ut värden som man bör ta hänsyn till
En som testat högtalarna skrev att lyxkablarna lät inte bra. Däremot så lät dom kanon med billigaste möjliga från närmaste radioaffär på rulle..
Sedan tar fanskapet upp RUMMET också.

Att man skall se till att rummet är bra tillfixat via mäta osv osv...samt absorbenter o difrusorer..huahuahua... vad har jag köpt...
ojojoj vilken chock...
En ny LTS burk har fötts...
Nu MÅSTE jag ju lära mig sådant skräp OCKSÅ. Jag som tyckte det va så bra att bara lyssna ..
fast jag kan upplysa herrarna om en sak.. Då min "lyxkabel" drogs ur o den däringa clicktroniken åkta in så jävlar anamma så lirar det så man snudd inte tror det är sant. OINSPELADE!!
Manualen till dessa högtalare liknar INGET jag sett någonsin på en dyr högtalare...
Men.. sant. Jag tror denna kille som gjort dom VET något.. En del i ljudet säger mig det i alla fall...
Så snart mina goa LTS kompisar ska ni få tusen frågor. Jag måste ju nu lösa detta med kablarna ju... Så man kör som KONSTRUKTÖREN skriver...Subjektivtiden är över....