Moderator: Redaktörer
''HiLo skrev:eller så var drogerna sämre så resutaten vart bättre.
HiLo skrev:eller så var drogerna sämre så resutaten vart bättre.
HiLo skrev:vad jag fått lära kommer dagens micar inte i närheten av de gamla, pruduktionskostnadera skulle ligga på bort mot 3miljoner för en förstklassig studiomic.
finns visst någon entusiast som handgör micar i gamla stan i stockholm, priserna slutade om jag inte missminner mig på 2,5miljoner, tor han hann göra 2-3micar per år, elton john köpte visst en om året, så tillgången är hårt begrensad så att säga.
å jag skulle lätt välja ett AGA biorörsteg framför vilket behringer som helst alla dagar i veckan(förutom då när elräkningen kom då)
HiLo skrev:knarkdebatten känns överflödig,låt vuxna leva sina egna liv, skatta skiten så adikvat vård inte betynger icke brukare, och vipps så kunde vi bygga om varannat fängelse till bostäder och polisen kunde inrikta sin verksamhet på att hjälpa almänheten med vardagsbrott som idag är för arbetskrävande för att vara statistiskt försvarbara!
Men det är bara mina två centavos!!
jeff_belowski skrev:Rena droger har sällan biverkningar. Ostruket är såklart dyrt, fråga The Stones.
Smakar det så kostar det.
phloam skrev:På 60-talet var revolten på allvar, det var mlitärpolis mot hippies, CIA hade fria händer, vid Kent State dog amerikanska ungdomar på riktigt. Det var Vietnamkrig och korrupta presidenter, drogerna var ett sätt att bryta med allt det gamla reaktionära. Tror fan att musiken och alltihop var intensivare.
Den andra kärlekssommaren, på 90-talet, handlade det mer om inre sökande och om att uppskatta annat än prylar och välfärd. Men det gällde inte livet så den revolutionen kunde kväsas av politikerna. Men en väldig massa spännande musik blev det
Idag vet jag inte vad som pågår. Har Idol tagit över ungdomars ambtioner eller? Är alla dörrar insparkade?
jeff_belowski skrev:Vad vill du höra för knarkmusik? Jag kanske kan rota fram ngt?
petersteindl skrev:http://www.youtube.com/watch?v=mpCRj-pOR3o
Apropå rent knark. Jag är inte så säker på att det finns.
Låten är fantastisk!
RIP Kenta.
Mvh
Peter
hm2 skrev:HiLo skrev:vad jag fått lära kommer dagens micar inte i närheten av de gamla, pruduktionskostnadera skulle ligga på bort mot 3miljoner för en förstklassig studiomic.
finns visst någon entusiast som handgör micar i gamla stan i stockholm, priserna slutade om jag inte missminner mig på 2,5miljoner, tor han hann göra 2-3micar per år, elton john köpte visst en om året, så tillgången är hårt begrensad så att säga.
å jag skulle lätt välja ett AGA biorörsteg framför vilket behringer som helst alla dagar i veckan(förutom då när elräkningen kom då)
jag tror det är samma skit ändå

petersteindl skrev:http://www.youtube.com/watch?v=mpCRj-pOR3o
Apropå rent knark. Jag är inte så säker på att det finns.
Låten är fantastisk!
RIP Kenta.
Mvh
Peter
HiLo skrev:passa dig för det norska heroienet bara vännen, har några vänner som skulle tjäna storkovan i norge och är idag allt annat än rika, utom på problem då!
Eller som heroinist har man bara ETT problem, nästa dos!!!!
hifikg skrev:hm2 skrev:HiLo skrev:vad jag fått lära kommer dagens micar inte i närheten av de gamla, pruduktionskostnadera skulle ligga på bort mot 3miljoner för en förstklassig studiomic.
jag tror det är samma skit ändå
Fast mycket snyggare...
aisopos skrev:jeff_belowski skrev:Vad vill du höra för knarkmusik? Jag kanske kan rota fram ngt?
* Den politiska likriktningen i Sverige, att alla partier snart är så lika att de inte går att särskilja.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster