rhenrics skrev:Nej, det var i en annan tråd jag sagt mitt. Du kanske tappade räkningen på alla trådar du styckade upp den ursrpungliga i.
Vidare är du ignorant i det faktum att jag bara återger den information som Patrick själv delgivit oss i sina trådar, i detta fall bilder på sin fru och sitt barn. Det är inget jag behövt undersöka med andra ord. Sedan när blev det otillåtet att dra slutsatser av, återge eller återberätta vad någon annan skrivit eller på annat sätt presenterat tidigare i en tråd?
Om han har försörjningsproblem, vilket han själv antyder, så rör det fler än en person, det var bara det jag poängterade. Vad i h-lvete var det som gjorde dig så upprörd över just det? Får man inte kommentera det folk skriver om här? Han behöver ju inte ta upp att han har noll kronor på kontot om det nu (enligt dig) är så förbannat känsligt, eller hur?
Det kanske är bäst att jag är tydlig.
Jag tycker att det är extremt obehagligt när du sammanställer och repeterar sådant som är personligt och tillhör det som brukar kallas IRL.
Att någon, i det här fallet Patrick82, gör det i enstaka poster ger dig ingen rätt att att använda det som slagträ i flera efterföljande poster.
Detta är ett gungfly och regelverket som kallas policy går inte närmare in på detta, därför har du bara att rätta dig efter vad jag säger.
När det blev förbjudet? Just nu blev denna typ av persondiskussioner förbjudet.
Du ger dig på honom som person. Gör inte om det. Diskutera gärna hans kablar och verksamhet men håll dig långt, långt från hans familj och mentala hälsa, annars åker du ut. Du är varnad.
/K12