Moderator: Redaktörer
LeifB skrev:Intressant, den sista är outstanding. Blue näst bäst ?!
zartok skrev:Jag hörde ingen skillnad, men yoytube är ju rätt hårt komprimerat. Plus att jag hade samma kablar hela tiden. Du får flaca det
Patrick82 skrev:Jag måste skaffa en riktig mikrofon istället för att spela in med kameran, då blir det lättare att höra.
Basen följer inte med i ljudinspelningarna, så man kan inte jämföra bas på youtube.
Patrick82 skrev:zartok skrev:Jag hörde ingen skillnad, men yoytube är ju rätt hårt komprimerat. Plus att jag hade samma kablar hela tiden. Du får flaca det
Jag måste skaffa en riktig mikrofon istället för att spela in med kameran, då blir det lättare att höra.
Basen följer inte med i ljudinspelningarna, så man kan inte jämföra bas på youtube.
Patrick82 skrev:Jag tog ut min gamla 300 000 kr Virtual Dynamics Judge strömkabel idag, den gjorde hela anläggningen suddig som en matta sattes framför musiken. Jag jämförde den mot mina kablar, speciellt Paradise och White Night som flera har fått, den billigaste Paradise för 995 kr var bättre än Judge för 300 000 kr. Jag gjorde youtube video där man kan höra detta:
http://youtu.be/0SWb21zHI0c
Fostex skrev:Patrick82 skrev:Jag tog ut min gamla 300 000 kr Virtual Dynamics Judge strömkabel idag, den gjorde hela anläggningen suddig som en matta sattes framför musiken. Jag jämförde den mot mina kablar, speciellt Paradise och White Night som flera har fått, den billigaste Paradise för 995 kr var bättre än Judge för 300 000 kr. Jag gjorde youtube video där man kan höra detta:
http://youtu.be/0SWb21zHI0c
Hur prissätter du dina kablar?
zartok skrev:Bara det att du givit bort jättemånga, så minus måste du gått. Eller?
Fast artemis kan ju inte kostat så mycket att tillverka som prislappen indikerat? Monstret jag fick som d0jag kör slutsteget i alltså
pinnen skrev:Har du Patrik87 någon rekommendation på lämplig förstärkare till dina strömkablar?
Jag håller på att spela in kabeln men det känns som om min förstärkare är lite av att kasta pärlor för svin för denna fina kabel
Nefilim skrev:Önskar att du kunde göra dessa "lerklumpar" på kablarna lite mjukare utan avtryck av fingrar. Varför är det inte möjligt?
Nefilim skrev:Önskar att du kunde göra dessa "lerklumpar" på kablarna lite mjukare utan avtryck av fingrar. Varför är det inte möjligt?
pinnen skrev:Tyvärr verkar inte T-amp finnas att få tag i längre. Du har inga andra rekommendationer?
Funkar en NAD D3020? Cambridge Azur?? Marantz?? Pioneer?
Patrick82 skrev:till slut tog jag ut ICE Power modulerna och körde dem nakna
Patrick82 skrev:Men när jag blandade båda fick jag både svärta och mikrodetaljer.
UrSv skrev:pinnen skrev::D
Tack för tipset Patrik87
Vem är denne Patrik87 du hänvisar till?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster