Moderator: Redaktörer
soundbrigade skrev: Å andra sidan har Bardis (på HF) och jag bestämt att nästa DIY-träff (vårträffen) ska hållas i Jönköping.
Gastone skrev:soundbrigade skrev: Å andra sidan har Bardis (på HF) och jag bestämt att nästa DIY-träff (vårträffen) ska hållas i Jönköping.
Dit kommer jag(om jag hittar nå´nstans att kinesa...
soundbrigade skrev: jag vet att det kan vara jobbigt för dig, men du borde planera för en resa till Uppsala innan dess.
aisopos skrev:Andren, jag undrar om du inte bidrar allra mest förtjänstfullt genom att ta med dig något egenbyggt och visa upp ...
Du är ju en DIYare av rang.
Andren skrev: sen finns ju aspekten att jag numera är branschanknuten (akustik), varav det kanske inte ser bra ut om jag ställer ut.
Så jag säger tills vidare nej med att ställa ut, men att det inte är omöjligt att jag ändrar mig![]()
Kaffemaskinen kan få följa med oavsett. Om inte jag kör den så finns det säkert en och annan forumist som kan
Mvh
paa skrev:Andren skrev: sen finns ju aspekten att jag numera är branschanknuten (akustik), varav det kanske inte ser bra ut om jag ställer ut.
Så jag säger tills vidare nej med att ställa ut, men att det inte är omöjligt att jag ändrar mig![]()
Kaffemaskinen kan få följa med oavsett. Om inte jag kör den så finns det säkert en och annan forumist som kan
Mvh
Spelar det någon roll om man inte ställer ut något i det egna produktområdet?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster