Moderator: Redaktörer
phloam skrev:BOW LP 1 (äntligen! med insert![]()
)
BOW 2A/B
PekkaJohansson skrev:Buddy Holly – Showcase, cd 1992
Buddy Holly – Giant, cd 1992
Buddy Holly – That’ll be the day, cd 1992
Med vänlig hälsning
Pekka
Kronkan skrev:PekkaJohansson skrev:Buddy Holly – Showcase, cd 1992
Med vänlig hälsning
Pekka
![]()
![]()
PekkaJohansson skrev:Kronkan skrev:PekkaJohansson skrev:Buddy Holly – Showcase, cd 1992
Med vänlig hälsning
Pekka
![]()
![]()
Jo, tanken var att jag skulle rensa ut några av mina Buddy Holly-samlingar. En försvann men i stället blev det tre nya.
Med vänlig hälsning
Pekka
hifikg skrev:Spontanköpte
http://www.hdtracks.com/bat-out-of-hell
en gammal favorit från förr, har den bara på vinyl tidigare.
Paradise by the dashboardlights minns jag som en höjdare, undrar om den håller än.
penke62 skrev:Frågan är hur den är ljudmässigt. Jag minns cd:n som avgjort sämre än vinylen.
liszor skrev:Såg i ett av dina tidigare inlägg att du lyckats få tag i John Julians "Din röst får en konstig klang" och jag undrar bara var du lyckades hitta skivan? Har gillat denna sen 70-talet men har den bara inspelad på rullband.
Almen skrev:liszor skrev:Såg i ett av dina tidigare inlägg att du lyckats få tag i John Julians "Din röst får en konstig klang" och jag undrar bara var du lyckades hitta skivan? Har gillat denna sen 70-talet men har den bara inspelad på rullband.
Ah, den skulle jag också vara intresserad av. Är det original eller avkortad utgåva?
Almen skrev:liszor skrev:Såg i ett av dina tidigare inlägg att du lyckats få tag i John Julians "Din röst får en konstig klang" och jag undrar bara var du lyckades hitta skivan? Har gillat denna sen 70-talet men har den bara inspelad på rullband.
Ah, den skulle jag också vara intresserad av. Är det original eller avkortad utgåva?
hifikg skrev:Spontanköpte
http://www.hdtracks.com/bat-out-of-hell
en gammal favorit från förr, har den bara på vinyl tidigare.
Paradise by the dashboardlights minns jag som en höjdare, undrar om den håller än.