Moderator: Redaktörer
phloam skrev:BOW LP 1 (äntligen! med insert![]()
)
BOW 2A/B
PekkaJohansson skrev:Buddy Holly – Showcase, cd 1992
Buddy Holly – Giant, cd 1992
Buddy Holly – That’ll be the day, cd 1992
Med vänlig hälsning
Pekka
Kronkan skrev:PekkaJohansson skrev:Buddy Holly – Showcase, cd 1992
Med vänlig hälsning
Pekka
![]()
![]()
PekkaJohansson skrev:Kronkan skrev:PekkaJohansson skrev:Buddy Holly – Showcase, cd 1992
Med vänlig hälsning
Pekka
![]()
![]()
Jo, tanken var att jag skulle rensa ut några av mina Buddy Holly-samlingar. En försvann men i stället blev det tre nya.
Med vänlig hälsning
Pekka
hifikg skrev:Spontanköpte
http://www.hdtracks.com/bat-out-of-hell
en gammal favorit från förr, har den bara på vinyl tidigare.
Paradise by the dashboardlights minns jag som en höjdare, undrar om den håller än.
penke62 skrev:Frågan är hur den är ljudmässigt. Jag minns cd:n som avgjort sämre än vinylen.
liszor skrev:Såg i ett av dina tidigare inlägg att du lyckats få tag i John Julians "Din röst får en konstig klang" och jag undrar bara var du lyckades hitta skivan? Har gillat denna sen 70-talet men har den bara inspelad på rullband.
Almen skrev:liszor skrev:Såg i ett av dina tidigare inlägg att du lyckats få tag i John Julians "Din röst får en konstig klang" och jag undrar bara var du lyckades hitta skivan? Har gillat denna sen 70-talet men har den bara inspelad på rullband.
Ah, den skulle jag också vara intresserad av. Är det original eller avkortad utgåva?
Almen skrev:liszor skrev:Såg i ett av dina tidigare inlägg att du lyckats få tag i John Julians "Din röst får en konstig klang" och jag undrar bara var du lyckades hitta skivan? Har gillat denna sen 70-talet men har den bara inspelad på rullband.
Ah, den skulle jag också vara intresserad av. Är det original eller avkortad utgåva?
hifikg skrev:Spontanköpte
http://www.hdtracks.com/bat-out-of-hell
en gammal favorit från förr, har den bara på vinyl tidigare.
Paradise by the dashboardlights minns jag som en höjdare, undrar om den håller än.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster