Då är det helt klart med lokaler, en del föranmälda utställare finns, datum är klart.
Lördagen 8/11. Öppet för besökare har vi mellan 12 och 16.
Utställare börjar och ställa upp så tidigt som det behövs. Jag räknar med att öppna senast 0900, men ännu tidigare om det är någon som önskar. Utställare lämnar lokalerna så fort som vi är klara, vad nu klockan blir.
Troligen blir det även en sväng på fredag kväll för att ställa upp en del system redan dagen innan.
Nu är det väl bara att placera ut utställare i lokalerna.

- 2-a skiss lokaler.png (6.31 KiB) Visad 12967 gånger
Orangea rum är ej disponibla för mässan. En del kommer vara låst andra för förvaring av sådant vi måste flytta undan.
Bilden är ganska skissartad, det finns bl.a. lite toaletter och sånt, som jag inte ritat ut.
Mellan rum 1 och rum 2 är det lite mer överhörning än i andra rum så där tycker jag att vi lämpligtvis placerar mindre högljudda alster.
Såhär placerar vi utställarna, listan ändras kontinuerligt.Rum 1: Martin, 4-vägs MetallElement-högtalare.
KristoferA ett par slutsteg och kanske en förförstärkare om den hinner bli klar tills dess. Några olika småhögtalare följer också med
sammel Ett par Sateliter med Vifas PL14 och DX2TG En subb med ett "Goldenage line " (TC sounds OEM-tillverkning för Golden age musik runt 1998-1999.) i en ca 50 liters basreflex med inbyggt slutsteg med svepbart delnings filter upp till 170 HZ.
Med lite icke hembyggd elektronik till.
Rum 2: luminous - CBT36 Linearray
Marten_Med_ fantastiskt osnygga, men prisvärda OB högtalare. Prisvärda om man bortser från den dyra spolen. Dessa drivs av min lilla Denon CEOL Piccolo spelandes några utvalda välljudande flac'ar och en samling favoriter från Spotify.
Rum 3: paa, SEOS-toppar.
smile elektronik med högtalare (men om någon annan med högtalare vill samsas med min elektronik så delar jag gärna med mig!)
ev
aisopos Sina gamla TBTH
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=81296Rum 4:Rum 5:Korridorspöke: BAMBAM dema uppspelning av Ambisonics (3D spherical sound) över hörlurar med headtrackning
Några som känner att dom vill samsas, antingen som kombination elektronik - högtalare, eller bara ställa ut i samma rum?Andren - kaffemaskin
Vi börjar såhär, nu ikväll då.
Jag ska lägga upp en blänkare på hififorum också, sen.
mitt feletonnummer är Osjusex8-611 1OO