Mätas snart är nog dock en överdrift. T tyvärr. Inga element hemma ännu. Men... Med lite tur så kanske dom kommer i veckan. När jag har en rapport som måste skrivas till skolan. Passande...
Moderator: Redaktörer
Rednaxela skrev:Kul projekt! Hoppas du får dem att låta braTror de kan bli mycket snygga. Mina drömmars högtalare har ju liknande utseende:
Ino i128
AndreasArvidsson skrev:Ja den där är en forumklassiker Nattlorden
Vore skoj att testbygga bara för att se hur det blir
Nattlorden skrev:AndreasArvidsson skrev:Ja den där är en forumklassiker Nattlorden
Vore skoj att testbygga bara för att se hur det blir
*bugar och bockar*
Vill minnas jag räknade på det och det blev lite problem med höjden för normala rum.
zartok skrev:Det är PRECIS det jag vill hadet ska upplevas högupplöst men ändå naturligt. Naturligt högupplöst. Just det
zartok skrev:Det är PRECIS det jag vill hadet ska upplevas högupplöst men ändå naturligt. Naturligt högupplöst. Just det
Nåväl, det är ett senare problem. Idag har vi glädje då elementen har kommit! Yay! Nu behöver jag verkligen beställa diskanten och allt det
zartok skrev:Jag beställde några billiga för uppemot 40 kr styck. Jag har tänkt att testa runt med dessa och sen köpa lite dyrare varianter senare. Då får någon gärna peka vad jag ska köpa.
Ja, självklart. vad tar du mig för? Någon som är virrig? *nervöst skratt*
Jag är inte alls orolig för att det inte kommer låta något annat än himmelskt. Jag är ju sedan tidigare medveten om lite småsaker. Om jag bara skulle vara ute efter det bästa ljudet jag hört så tror jag att jag gjort en låda till mina audio nirvana faktiskt. Dom är våldsamt trevliga och jag tror absolut inte att det här bygget eller något annat klår det.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster