Jag har ju hört rörgrejor som är olyssningsbara första timmen.. Och först efter nåra timmar kan anses som ok... AR VT 100 tex var ett sådant steg...
Om du läser så skrev jag första timmen.. Och om du väljer att förstå så torde du ju se det sedan är acceptabelt och stiger ytterligare något lite fram till efter nåra timmar inte ens ha placebotanken florerande hurvida något börjar eller slutar påverka osv...
det är själva fan rent ut sagt att tydligen många här inklusive du morello inte kan läsa mer än svart o vitt hela tiden..gråskalan imellan tycks inte kunna förstås av många..Allt är svart eller vitt endast...
Jag har hört så mycket gott om dig som du rent av börjar vrida till att jag rent av börjar ogilla dig..
Du är en av dom personerna som torde ha en högre nivå än många andra grundat på din kunskap.. Men du uppvisar här ett rätt larvigt beteende helt enkelt.
Du får anse vad du vill om mitt tuffa svar till dig här morello. Men du avgör ju själv vilken typ av svar du får om du väljer så otroligt låg nivå på dina inlägg riktade till mig...