Ingång A = radio och ingång D = bandspelare bör fungera bra.
Se upp för ingång F = andra bandspelarkontakten. Enligt schemat har den högtalarutgångarna kopplade direkt till inspelningssignalerna. Eventuellt knas med DIN-kabel i det uttaget skulle kunna skada slutsteget.
Om du får slut på ingångar så kan kanske ingång B fungera för en linjesignal, men risken är att frekvensgången blir konstig.
Ingång C är för moderna vinylspelare med moving magnet-pickup (vanligaste - om du har moving coil så har du nog audiofilgrejer du ändå vill köra med en fetare stärkare

)
Ingång E = mikrofon lär du inte ens kunna råka ansluta i av misstag, det verkar vara en trepolig DIN och då tar det stopp om du har en 5-polig kontakt.
P.S. PerStromgren: Jag minns inte om jag skrivit det förut, men om du orkar så får du gärna titta på hur det ser ut med anslutning 32 och 33 på ingångsväljaren. Undersidan av bandspelarväljaren. Jag är relativt övertygad att schemat är felritat - det borde snarast vara så att inspelningen är påslagen hela tiden utom när man väljer bandspelarläget. I schemat är det ritat tvärt om - man kan inte spela in från någon annan signalkälla men trycker man in bandspelarknappen kan man få rundgång