Moderator: Redaktörer
Morello skrev:Naim och Linn bygger väl till stor del på religös övertygelse än något annat?
LP12 är ju liksom Naims äldre stärkare helt vanliga mid-fi-prylar från 70-talet.
Vilka scheman tänker du på?
Morello skrev:Tror både jag och Perka syftade på de litet äldre prylarna.
DQ-20 skrev:Schemat som Laila länkade till verkar vara representativt för alla modeller upp till NAP140 eller så, inkl. Nait.
/DQ-20
DQ-20 skrev:Morello skrev:Tror både jag och Perka syftade på de litet äldre prylarna.
Jag med. Jag tänker på hur själva synen på märket växt fram. Gäller överhuvud taget ganska många brittiska hifi-tillverkare.
Lite såhär:
[ Bild ]
Ska jag cross-posta till förstegstråden?
/DQ-20
Morello skrev:Tror både jag och Perka syftade på de litet äldre prylarna.
IngOehman skrev:Nästan all hifi som inte kommer från Kina eller sydvästra USA, byggs av kvinnor.
Bättre finmotorik, men framförallt bättre tålamod och förmåga att göra något länge och noga - och samtidigt ha trevligt genom att tala med alla andra.
Har man problem med att ens apparater är kvinnobyggda så måste man nog köpa framförallt kinesiskt. Där sitter de sisådär 50/50. Även i USAs delar strax norr om Mexiko så anlitas rätt många mexikaner, fler än mexikanskor faktiskt, unga grabbar mest, att bygga hifi.
Vh, iö
ante_77 skrev:Menar du att det faktiskt är skillnad mellan män och kvinnor och att dessa i sin tur har olika egenskaper med både för- och nackdelar?
Jag har läst i alla tidningar att det inte är så.
Morello skrev:Snygga arbetsrockar dom där kvinnorna har! Så ska det se ut.
Bill50x skrev:Men inga handledsband, hur kan man jobba med elektronik utan sådant?
/ B
AndreasArvidsson skrev:Fotboja.Bill50x skrev:Men inga handledsband, hur kan man jobba med elektronik utan sådant?
Laila skrev:DQ-20 skrev:Schemat som Laila länkade till verkar vara representativt för alla modeller upp till NAP140 eller så, inkl. Nait.
/DQ-20
Schemat är på NAP250(enligt länknaimnet) . . . typ.
IngOehman skrev: ..och förmåga att göra något länge och noga - och samtidigt ha trevligt genom att tala med alla andra.
Vh, iö
Laila skrev:Ett sådant
kanske . . . typ?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster