Waterfall
En kompis funderar på att köpa modellen "Athabasca".

Moderator: Redaktörer
Morello skrev:Är det någon som har något att säga om dessa franska skapelser?
Waterfall
En kompis funderar på att köpa modellen "Athabasca".
Naqref™ skrev:En gissning är att en vattenfallsmätning i röstområdet inte lär se så imponerande ut.
Magnuz skrev:Can faithfully reproduce the entire frequency range without the help of a subwoofer
Frequency response (+-3dB): 70 Hz - 20 kHz
Naqref™ skrev:En gissning är att en vattenfallsmätning i röstområdet inte lär se så imponerande ut.
Max_Headroom skrev:Naqref™ skrev:En gissning är att en vattenfallsmätning i röstområdet inte lär se så imponerande ut.
Varfør inte då?
Haakan_W skrev:Max_Headroom skrev:Naqref™ skrev:En gissning är att en vattenfallsmätning i röstområdet inte lär se så imponerande ut.
Varfør inte då?
låt mig gissa på att lådan är odämpad
Haakan_W skrev:Max_Headroom skrev:Naqref™ skrev:En gissning är att en vattenfallsmätning i röstområdet inte lär se så imponerande ut.
Varfør inte då?
låt mig gissa på att lådan är odämpad
IHiFi skrev:Inget alls?Vad har man før møblemang før att sånna dær ska smælta in?![]()
En plasma och lite 80-tals retro gör nog susen.
Tycker du verkligen att de är så fula? Jag tycker att det är häftigt att de använder material som inte är traditionella i högtalare, åtminstone om de lyckas få det att låta bra. Att de inte skulle passa i mitt vardagsrum gör ju inte att de är malplacerade överallt.kanske en førgyld spya i nåt hørn också?
Eftersom jag är ny här så kan jag sticka ut hakan på en gång.
Har lyssnat på waterfall och de låter inte alls tokigt. Trodde självklart att det skulle låta kallt och "ringigt" men inte. Varmt och ombonat, ganska högupplöst men inte så ehrm... transparent som man väntat sig.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 29 gäster