Jag gillar hans tankar angående rattarna. Han är inte ensam om att dra den slutsatsen

Moderator: Redaktörer
shifts skrev:Han gör en ordentlig tankevurpa i alla fall, flera gånger.
Rydberg skrev:Vad kostar kombinationen i Sverige?
AndreasArvidsson skrev:Rydberg skrev:Vad kostar kombinationen i Sverige?
12kkr totalt. 5 för försteget och 7 för slutsteget.
ante_77 skrev:AndreasArvidsson skrev:Rydberg skrev:Vad kostar kombinationen i Sverige?
Hade dom bara haft en Dac till detta.........
AndreasArvidsson skrev:Rydberg skrev:Vad kostar kombinationen i Sverige?
Rydberg skrev:AndreasArvidsson skrev:Rydberg skrev:Vad kostar kombinationen i Sverige?
Tack för svaret! Vad får man lägga till för den fjärrkontrollerade versionen av pre 25?
Rydberg skrev:Jag ser bara euro-priserna (kanske beroende på att jag befinner mig i Tyskland).
MichaelG skrev:Senast jag kollade tillhörde Partille fortfarande Sverige. Jag ser bara europriser ändå.
Nattlorden skrev:
Då räknas inte din internetleverantör som svensk.
MichaelG skrev:Nattlorden skrev:
Då räknas inte din internetleverantör som svensk.
Åh fasen. Då får jag byta från Telia till något annat. Känner någon till en svensk leverantör?
Aerob skrev:Jag är väldigt internationell av mig, därför ser jag priserna både i € och i SEK.
Emanuelgbg skrev:Eftersom jag bor på Hisingen å det är Sverige så ser jag att det med fjärr kostar 6995:-
FBK skrev:Pre 25 kunde kanske (om den låter bättre än Denon 2105 och eventuellt andra Denon bioförstärkare) ha varit en intressant produkt om den hade haft 2st pre-out och 1st HT Passthru ingång.
Och varför ha en strömförsörjning med en *sådan där* strömbulaär det bättre än en riktig...
Finns för övrigt en tråd om försteget som självdog. viewtopic.php?t=45692 Lite konstigt då jag trodde att denna produkt skulle sälja som smör på forumet, kanske låter som Denon biostärkare = varför byta.
AndreasArvidsson skrev:FBK skrev:Pre 25 kunde kanske (om den låter bättre än Denon 2105 och eventuellt andra Denon bioförstärkare) ha varit en intressant produkt om den hade haft 2st pre-out och 1st HT Passthru ingång.
Och varför ha en strömförsörjning med en *sådan där* strömbulaär det bättre än en riktig...
Finns för övrigt en tråd om försteget som självdog. viewtopic.php?t=45692 Lite konstigt då jag trodde att denna produkt skulle sälja som smör på forumet, kanske låter som Denon biostärkare = varför byta.
Vad behöver du 2st pre-out till? Går annars att lösa med en y-kabel vid behov. En vanlig passthrough finns i form av "Rec" utgången.
En extern batterieliminator förenklar en del. Mindre risk för störningar, ingen risk för farliga stötar inuti apparaten om användarna öppnar den osv.
Det finns några på faktiskt som har en pre25, men jag tror att det största problemet är att den endast har 2st kanaler. Jag personligen skulle utan tvekan köpa ett exemplar om jag bara hade haft behov av 2st kanaler på min anläggning.
FBK skrev:Ja vad kan man behöva 2st pre-out till ? din fantasi får utvärdera det.
Och den har inte en riktig sk. HT Passthru ingång som man lätt som en plätt trycker på så går signalen förbi volymkontrollen och direkt till slutsteget.
Och dina tankar om extern batterieliminator köper jag inte, seriös strömförsörjning brukar lyfta ljudet och ingen risk för farliga stötar om användaren öppnar den, det är väl inte barn som ska ha den som leksak
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster