hårfin skillnad...
nu skall jag provocera min säng (obs ej snuskigt, skall upp tidigt imorgon

/rickard
Moderator: Redaktörer
mattepatte skrev:Måste bli en enorm tystnad mellan tonerna och transparent svävande röster av det.
Men det går ju inte att mäta, inte för jag provat men sånt vet ju alla intelligenta människor på äkta "neutrala" hifi & ufo forum, så det måste vara så, annars är man trångsynt vitrockare i lögnar sekten LTS med avometrar i pannan och avlönad av sinnestängare från CIA som bara vill stoppa alla fantastiskt öppensinnade och supertrovärdiga entusiaster som säljer produkterna nästan utan att tjäna något på det bara för att de vill dela med sig av det i all välmening och omtanke om mänskligheten.
![]()
![]()
hedjohan skrev:Mitt första inlägg på faktiskt.se efter min kontrovers med J..... och moderatorna på det andra forumet. Efter en debatt om Bybees kände jag mig icke önskvärd och lämnade forumet. Tack för att ni skapat detta forumet.
/HedJohan
hedjohan skrev:Mitt första inlägg på faktiskt.se efter min kontrovers med J..... och moderatorna på det andra forumet. Efter en debatt om Bybees kände jag mig icke önskvärd och lämnade forumet. Tack för att ni skapat detta forumet.
/HedJohan
/HedJohan
JockScott skrev:En till medlem på "missnöjes forumet"...
MichaelG skrev:JockScott skrev:En till medlem på "missnöjes forumet"...
Åh shit...jag som inte är missnöjd - jag måste ha hamnat fel! Finns det fler hifi-forum (förutom det där som besvarar frågor typ "vilken CD-spelare skall jag köpa för 10.000 kr?" eller "Vilka kablar skall jag köpa för 50.000 kr?")?
![]()
![]()
För det kan väl aldrig vara så, att detta forum finns därför att det svarar mot ett behov som inte tillgodoses någon annanstans?!
Och att definiera det som missnöje... ...är kanske inte helt i linje med det sätt att använda svenska språket som normalt är brukligt bland personer som åtminstone hjälpligt behärskar detsamma.
Fast JockScott kanske bara försökte sig på den emellanåt något svårbemästrade konsten att göra sig lustig?
I så fall, artig som jag är, -![]()
Hälsn. Michael
//Michael
JockScott skrev:hedjohan skrev:Mitt första inlägg på faktiskt.se efter min kontrovers med J..... och moderatorna på det andra forumet. Efter en debatt om Bybees kände jag mig icke önskvärd och lämnade forumet. Tack för att ni skapat detta forumet.
/HedJohan
En till medlem på "missnöjes forumet"...![]()
OBS, jag är själv inte här pga. missnöje utan snarare pga. komplement,.
Audiomanikern skrev:
(OBS, det finns inga 100% bevis för att alla LTS-medlemmar är Robotar/A*ndroider!!
Däremot är det vetenskapligt dokumenterat att de utgör eget folkslag med onda avsikter)
Audiomanikern skrev:OBS, det finns inga 100% bevis för att alla LTS-medlemmar är Robotar/A*ndroider!!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 48 gäster