Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Jag skulle gissa att vi skulle bli förvånade över hur pass bra det trots allt funkar.
Kevin_Mitnick skrev:Nattlorden skrev:Jag skulle gissa att vi skulle bli förvånade över hur pass bra det trots allt funkar.
Du tror inte att glasskivan framför högtalarna försämrar ljudet avsevärt?
BORIS skrev:-jag tror det hade förvånat relativt hur illa man tycker det borde låta när man ser bilden.
Klara besked
Själv hade jag sålt/ställt undan prylarna innan ett staket i vardagsrummet kommit på tal
BORIS skrev:Själv hade jag sålt/ställt undan prylarna innan ett staket i vardagsrummet kommit på tal
PerStromgren skrev:BORIS skrev:Själv hade jag sålt/ställt undan prylarna innan ett staket i vardagsrummet kommit på tal
Jag också. Det blev inte så mycket tid till seriös lyssning i alla fall, när barnen var så små att de kunde ställa till bekymmer av den arten att ett staket skulle förhindra dem.
Upp med elektroniken i en hylla, skaffa högtalare som ryms i hyllan. Ställ undan de känsliga golvhögtalarna. Färdigt!
Zzombie skrev:ESL utan galler. Det naturliga urvalet.
Zzombie skrev:Bara att lära som att inte pilla på grejerna.
Dom är barn och behöver faktiskt inte ha 100 % tillgång till allt 24/7.
bootstrap skrev:Mitt problem just nu är andras barn. Det är jättejobbigt att vakta andras barn, speciellt när föräldrarna själva inte håller koll
smile skrev:bootstrap skrev:Mitt problem just nu är andras barn. Det är jättejobbigt att vakta andras barn, speciellt när föräldrarna själva inte håller koll
Det är väl knappast barnen som är problemet?
Snarare att du inte har tillräckligt barnsäkra hemma
Om det är ett problem så skulle jag föreslå att du slutar att bjuda hem folk med barn, eller finna dig i att du som ägaren av bostaden också får ta lite ansvar och vakta lite!
smile skrev:bootstrap skrev:Mitt problem just nu är andras barn. Det är jättejobbigt att vakta andras barn, speciellt när föräldrarna själva inte håller koll
Om det är ett problem så skulle jag föreslå att du slutar att bjuda hem folk med barn, eller finna dig i att du som ägaren av bostaden också får ta lite ansvar och vakta lite!
Nattlorden skrev:smile skrev:bootstrap skrev:Mitt problem just nu är andras barn. Det är jättejobbigt att vakta andras barn, speciellt när föräldrarna själva inte håller koll
Visst... Och du kan aldrig visa någon av besökarna trädgården, eller röra i maten i köket, eller gå på toa eller laga kaffe.... Lätt att säga en sådan sak, men har man inte varit i situationen så vet man inte.
schmutziger skrev:Jag har låtit min lillskrutt testa fritt med att vrida på reglage o grejer.
Och numer springer han fram till sterion och låter mig förstå att han vill dansa.
Är det bra musik så höjer han rätt ofta. Till lagom nivå vilket är kul, han sänker också när det är dålig musik vilket är ännu bättre
Var väldigt kul när han ville testa gränserna för vad han fick göra. han såg väldigt konfunderad ut när han höjde volymen o pappa satt o log så han höjde mer o mer o pappa bara log .
Det ble feelgood volym innan han sänkte och har aldrig varit intresserad av att höja volymen så högt igen.
Almen skrev:schmutziger skrev:Jag har låtit min lillskrutt testa fritt med att vrida på reglage o grejer.
Och numer springer han fram till sterion och låter mig förstå att han vill dansa.
Är det bra musik så höjer han rätt ofta. Till lagom nivå vilket är kul, han sänker också när det är dålig musik vilket är ännu bättre
Var väldigt kul när han ville testa gränserna för vad han fick göra. han såg väldigt konfunderad ut när han höjde volymen o pappa satt o log så han höjde mer o mer o pappa bara log .
Det ble feelgood volym innan han sänkte och har aldrig varit intresserad av att höja volymen så högt igen.
Jag har kört samma sak, det funkar bra. Han tar ut CD-skivorna försiktigt med ett finger i mitten och ett på kanten.
Han tryckte in elementen en gång (då var han väl något drygt år), men då förklarade jag hur ledsen jag blev, så sedan dess har det funkat utan skydd. Ta i trä.
Men andras barn, ja...
Tarzan skrev:En fråga till er erfarna: Är softdomediskanter förstörda på något sätt om de blivit intryckta någon gång? Förlåt för off topic på förhand.
Användare som besöker denna kategori: MrLeng och 14 gäster