Med tanke på granntråden om våra anläggningars pris tänkte jag kasta ut min lilla teori i luften:
"Ingen" köper dyr-hifi till "fullpris"!
Många, inklusive mig själv verkar anse att man har en anläggning som kostade x men egentligen är värd y...
Moderator: Redaktörer
FBK skrev:Ingen" köper dyr-hifi till "fullpris"
Och vart går gränsen för dyr-hifi ? Och det kan ju bli intressant att få veta vad den gränsen går någonstans....Är väl inte många som anser att pi60 är dyr-hifi, men om man lade 36K på ett försteg eller Dac så skule nog massan kalla det för dyr-hifi eller ??
icko skrev:Fullpris betalar man när man impulsköper ett par "sonus faber" av taxichauffören på väg till efterfesten i bergshamra.
Jag har mina i förrådet fortfarande.
BPM skrev:icko skrev:Fullpris betalar man när man impulsköper ett par "sonus faber" av taxichauffören på väg till efterfesten i bergshamra.
Detta känns som en fantastisk historia.. Berätta mer!
gflar skrev:BPM skrev:icko skrev:Fullpris betalar man när man impulsköper ett par "sonus faber" av taxichauffören på väg till efterfesten i bergshamra.
Detta känns som en fantastisk historia.. Berätta mer!
Citationstecken på högtalarna! Kanske var det ett par Sober likkistor från Fonus?
Kommer ju till användning förr eller senare. Gäller bara att vid tillfället vara säker på att frun vill ha en likadan.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster