Moderator: Redaktörer
jag hade nog gjort samma sak om jag vore dom....deras billigare modeller lär sälja som saaatan just pga detta system
Max_Headroom skrev:Kul att några svenskar vågar sticka ut hakan! Lycka till säger Max!
Attbropå priset på kablaget: Jämför med rolex och klockan du köper på clas ohlson för 200. Båda går rätt, du ser lika bra vad klockan är mm. Ingen skillnad i funktion, men rolexen är kul att ha för somliga.
Max_Headroom skrev:Kul att några svenskar vågar sticka ut hakan! Lycka till säger Max!
Attbropå priset på kablaget: Jämför med rolex och klockan du köper på clas ohlson för 200. Båda går rätt, du ser lika bra vad klockan är mm. Ingen skillnad i funktion, men rolexen är kul att ha för somliga.
housemicke skrev:jag tycker audio pro gör bra grejer för en liten peng. personligen skulle jag hellre köpa en audiopro högtalare än många många andra högtalare för samma summa. jag har hört många av deras grejer med löjligt billiga och dåliga förstärkare, bra förstärkare ja t o m rörförstärkare. synd bara att dom säljs på ica maxi typ.. dom förtjänar nåt bättre.
m_persson79 skrev: Fyll gärna i.
Btw, det är som jag förstått det en herrans massa kablar i denna uppställning pga 2 (eller om det var 3) monoblock/högtalare.
Det riktigt roliga med de bakom Swedish Statement är ju att de ofta brukar framhärda hur oberoende de är och att de inte alls sammarbetar, när någon kanske levererar en liten välriktad konspirationsteori. Nu kan ju var och en tydligt se hur det förhåller sig och att dessa herrar håller varandra hårt bakom ryggen, i alla väder. Inte bara vad gäller försöket att svindla rika amerikaner på stora belopp, utan förstås även då det gäller att (av)styra kritik på forum etc...
Sanoj skrev:Det riktigt roliga med de bakom Swedish Statement är ju att de ofta brukar framhärda hur oberoende de är och att de inte alls sammarbetar, när någon kanske levererar en liten välriktad konspirationsteori. Nu kan ju var och en tydligt se hur det förhåller sig och att dessa herrar håller varandra hårt bakom ryggen, i alla väder. Inte bara vad gäller försöket att svindla rika amerikaner på stora belopp, utan förstås även då det gäller att (av)styra kritik på forum etc...
Menar du att det varit oklart att Mårten design och Jorma ..som alltid ställer ut tillsammans...som använder Jorma design internt i sina högtalare, har ett intimt samarbete![]()
Om du kollar på Mårtens hemsida så ser du väl att de säljer Bladelius i deras butik...
...ute och cyklar igen *Hetsporren*![]()
// Jonas
.
Till sist vill jag påminna herr Sanoj att använda nick vid referenser och citat istället för namn, tills ägaren sagt annorlunda.
mats skrev:
plus att Rolexen håller längre, bättre konstruktion och med mera. Du glömmer sanningen.
LeoArietis skrev:Jag kan förstå att tillverkarna undviker forumen i allmänhet och faktiskt i synnerhet med tanke på det extremt hätska och emellanåt hatiska debattklimatet här på faktiskt.se
LeoArietis skrev:Jag kan förstå att tillverkarna undviker forumen i allmänhet och faktiskt i synnerhet med tanke på det extremt hätska och emellanåt hatiska debattklimatet här på faktiskt.se
Det finns ju redan exempel i den här tråden.
patrikf skrev:Det förstår jag också. Tillverkare av typen som exemplifieras här i tråden har ju allt att förlora på att granskas kritiskt. Bäst att fortsätta med vad man är bäst på...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 28 gäster