nu när man måste (DABbade mig, jo...) ha en FMradio.
Denon TU-S10 hade varit maffe, men den som fanns på ebay kommer jag p g a slarv att missa.
Men om man inte vill lägga över 2000:-, men vill ha nåt bra nog för P2???
Moderator: Redaktörer
PekkaJohansson skrev:Pioneer ska enligt vad som sagts i MoLten i alla fall förr om åren ha haft generellt goda tuners. Jag är inne på min andra, FD-204 RDS efter att tidigare ha ägt FD-203. De fås normalt för en femhundring eller mindre. Det är länge sedan jag använde den, men jag vill minnas att den lät helt OK. Kanske har andra med större radiovana andra förslag?
Med vänlig hälsning
Pekka Johansson
Johan_Lindroos skrev:Jag tror som Bill50 att Tanberg kan vara intressanta.
Andra intressanta kan vara även äldre Yamaha. Det fanns en värsting, 1000-nå´nting som av somliga kännare anses vara bland det finaste man kan skaffa sig.
Den där guld-Denonen ska visst vara väldigt grym också.
Kanske helt fel, men jag har fått en känsla av att Pioneers alla tunrar inte är så bra som alla säger. Jag har en på jobbet som jag inte alls låter mig impas av. Kanske den där F91 eller vad det nu hette, kan vara nå´t.
Hursomhelst bör man nog satsa på en riktigt bra antenn om man vill kunna njuta fullt ut.
Eller så köper man sig en digitalradio...
Om du menar DAB, så har jag redan det. På din inrådan, en gång i tiden. En videologic.
Johan_Lindroos skrev:Andra intressanta kan vara även äldre Yamaha. Det fanns en värsting, 1000-nå´nting som av somliga kännare anses vara bland det finaste man kan skaffa sig.
Johan_Lindroos skrev:Andra intressanta kan vara även äldre Yamaha. Det fanns en värsting, 1000-nå´nting som av somliga kännare anses vara bland det finaste man kan skaffa sig.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster