Rydberg skrev:Cortado skrev:FBK skrev:Jag gjorde misstaget att starta tråden,men nu kommer jag inte göra om det igen. Det är ingen ide att starta trådar här då de kapas och tar nya inriktningar utan att någon bryr sig om trådskaparens frågor. Är väl ett sätt (eller mål) för en del att få folk att tröttna på att posta. Så ser jag på saken så här i efterhand.
Hoppas du ser att det finns inlägg i tråden som faktiskt försöker ta din frågeställning framåt och att du provar att försöka svara på dem inläggen så kanske vi kommer på spåret igen. Jag vill gärna dra den frågan vidare
+1!
FBK> Av nyfikenhet, vad är det du söker för svar? Vad föranleder din frågeställning?
Såg ditt inlägg först nu och jag vet att du vill väl,men jag har släppt frågan då jag inte orkar bry mig längre då trådar blir så här,
här.och det finns annat att pyssla med. (Lovar att inte starta fler trådar) Så jag förstår inte varför det helt plötsligt blev tyst,några kanske kom på att det var inget vidare beteende även om de aldrig skulle erkänna det. Men nu kan ni köra på som ni brukar göra och fortsätt att prata bassystem osv. Jag ändrade till och med om rubriken (ska ändra igen) så ni får helt fritt spelutrymme utan att någon behöver bry sig om vad tråden egentligen handlade om.
Ps. Och ett gott råd, när folk frågar något så kan ni försöka att svara på frågan först och främst innan er hjärnan kokar över på sådant som snurrar i den jämnt, det blir lite mer respektfullt emot trådskaparen. Och om det nu kokar för fullt där uppe så starta egna trådar kring ämnet så ni kan få utlopp för det, man mår bättre av sådant dvs. få utlopp för sina intressen,känslor osv osv..
Psykfall med en rad diagnoser och sjukdomen MS.
Lever på samhällets botten och Ordförande i Kabeltroendes riksförbund.
Audiofil som tycker om "naturligt" ljud och riktigt feta kablar.