bootstrap skrev:Kan bara hålla med trådskapare, det är kul att se era bilder. Här kommer mitt vardagsrum, kan inte lika häftigt och fint som er andra men det är mitt
[ Bild ]
Det var väl en häftig center?
Moderator: Redaktörer
bootstrap skrev:Kan bara hålla med trådskapare, det är kul att se era bilder. Här kommer mitt vardagsrum, kan inte lika häftigt och fint som er andra men det är mitt
[ Bild ]
Nattlorden skrev:bootstrap skrev:Kan bara hålla med trådskapare, det är kul att se era bilder. Här kommer mitt vardagsrum, kan inte lika häftigt och fint som er andra men det är mitt
[ Bild ]
Det var väl en häftig center?
Morello skrev:Hämtar en beg möbel ikväll: Soundstyle XS310. Blir fint att kunna ha två vinylspelare uppepå om andan faller på.
Morello skrev:Hämtar en beg möbel ikväll: Soundstyle XS310. Blir fint att kunna ha två vinylspelare uppepå om andan faller på.
PerStromgren skrev:Morellos bänk har en fin feature: den står så nära en lyssningsplats att en fjärr inte behövs! Det gillar jag. Och Quad-tunern, förstås. På den varianten som såldes i Storbritannien stod det BBC1, BBC2, etc på snabbvalsknapparna.
Vinylcalle skrev:Gillar Copland (förutom TEAC mekaniken i CD-spelarna) och QUAD FM4 är en bra och trevlig radiodel. Försteget gissar jag är något eget?
MvH Carl
RogerGustavsson skrev:Att bänken står nära lyssningsplats är smutt. Det brukar ibland varnas för att ha skivspelare på långbänk eftersom det kan ge en låg resonansfrekvens för underlaget. Skivspelare med mjukt upphängt innerchassi är ofta känsliga för sånt. Nu har Morello en Rega och det kanske fungerar?
Morello skrev:Försteget (inkl RIAA) är en prototyp som inte har fått någon ytbehandling. Fronten kommer direkt från CNC-fräsen.
xeizo skrev:Quad-tunern är löjligt snygg, Gillar!
Morello skrev:xeizo skrev:Quad-tunern är löjligt snygg, Gillar!
Ja, det är formgivning på hög nivå.![]()
Från radion går oskarvad antennkabel hela vägen till en skorstensmonterad antenn jag fick av "phon" här på forumet; mottagningen är spitzeklasse! Kanske den bästa FM-mottagning jag hört.
Grannen såg lite förundrad ut när jag med stor entusiasm berättade (ståendes på skorstenen) att det var en FM-antenn jag monterade.![]()
![]()
![]()
PerStromgren skrev:Morellos bänk har en fin feature: den står så nära en lyssningsplats att en fjärr inte behövs! Det gillar jag. Och Quad-tunern, förstås. På den varianten som såldes i Storbritannien stod det BBC1, BBC2, etc på snabbvalsknapparna.
Morello skrev:PerStromgren skrev:Morellos bänk har en fin feature: den står så nära en lyssningsplats att en fjärr inte behövs! Det gillar jag. Och Quad-tunern, förstås. På den varianten som såldes i Storbritannien stod det BBC1, BBC2, etc på snabbvalsknapparna.
Japecis, det tycker jag är självklart - att man kan ratta systemet utan att resa sig upp. Jag sitter oftast precis till vänster om bänken.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster