http://audiophile.rocks/dryredcrystal.html

http://audiophile.rocks/bluecrystalpyramid.html
Flat side down!!
Moderator: Redaktörer
Max_Headroom skrev:Antingen är det patrick82 som är i farten igen, eller någon som inspererats av honom och hans gärning. ....
Figge77 skrev:kokosnötskal haha ja dör! LOL, dom överlevde i 6år på det?
undra vad dom va till för då? sätta på huvet eller?
IngOehman skrev:Jag delar nog trots allt Erik Anderssons uppfattning att det, trots allt vatten som runnit under broarna sedan dess, inte ännu dykt upp någon som kan ge Peter Belt en match.
Det finns så många fantastiska exempel, men min favorit är nog ändå det globala energifält som han genererade i sin källare med hjälp av min enkrona som godhets-formfält-motor, således att alla anläggningar runt hela världen nu låter bättre om man placerar en svensk (vitmetall) enkrona i lyssningsrummet, på en tillräckligt gammal CD, närmare bestämt över den där loggan som säger:
......COMPACT
disc
DIGITAL AUDIO
Det skall alltså inte vara CDn som man spelar, utan vilken som helst, med loggan på, som man kan placera var som helst i lyssningsrummet. Och på loggan lägger man den svenska enkronan.
Enligt Peter Belt så skall det fungera även om det är en annan svensk krona än just den modell jag gav honom, bara storleken är rätt, men ändå funka bäst om det är precis samma prägling. Den som vill testa och sen berätta vilken prägling det är, är välkommen att berätta om det i den här tråden, hoppas jag.
Vh, iö
Valacken_55 skrev:Van Den Huls kolfiberring slår två flugor i en smäll, bättre ljud och bättre hälsa. http://www.vandenhul.com/products/accessories/health-ring
ErikAndersson skrev:Vi kunde kanske här på forumet utlysa en tävling om värsta ormoljeprodukten. Själv håller jag Peter Belt som etta, men han har fått hård kornkurens på senare tid.
hifikg skrev:ErikAndersson skrev:Vi kunde kanske här på forumet utlysa en tävling om värsta ormoljeprodukten. Själv håller jag Peter Belt som etta, men han har fått hård kornkurens på senare tid.
Jag har Belt-behandlade LP skivor i min samling och kanske sitter Belt-tejpen kvar på elcentralen i mitt första hus än idag.
Skivorna låter inte sämre med, än utan, tejp
Figge77 skrev:hifikg skrev:ErikAndersson skrev:Vi kunde kanske här på forumet utlysa en tävling om värsta ormoljeprodukten. Själv håller jag Peter Belt som etta, men han har fått hård kornkurens på senare tid.
Jag har Belt-behandlade LP skivor i min samling och kanske sitter Belt-tejpen kvar på elcentralen i mitt första hus än idag.
vart skulle tejpen titta på en vinylskiva? låter lite som den där tuschpennan man skulle kladda på kanten på cd-skivor.
Figge77 skrev:hifikg skrev:ErikAndersson skrev:Vi kunde kanske här på forumet utlysa en tävling om värsta ormoljeprodukten. Själv håller jag Peter Belt som etta, men han har fått hård kornkurens på senare tid.
vart skulle tejpen titta på en vinylskiva? låter lite som den där tuschpennan man skulle kladda på kanten på cd-skivor.
Svante skrev:När jag ser sånt här så undrar jag om de tror på det själva, eller om de avsiktligt luras. Eller om de inte bryr sig så länge som det säljer, de kanske inte ser det som något som har med ljud att göra utan bara i sann reklammakaranda skriver det som audiofiler vill höra.