Fred på jorden kanske! De säljer bra av grejorn också.
Moderator: Redaktörer
sprudel skrev:Tycker nog att de här Entreq-prylarna passar ganska bra i tråden också. En trälåda med småländsk mylla som förbättrar jordningen, eller jorden.![]()
sprudel skrev:Tycker nog att de här Entreq-prylarna passar ganska bra i tråden också. En trälåda med småländsk mylla som förbättrar jordningen, eller jorden.![]()
Figge77 skrev:intressant! förstår tänket...men lådan med diskanter? måste vara för att få bättre diskant?
edit: nu såg jag att lådan står på en skrivare av något slag. men antar att du provat med den på naden?
IngOehman skrev:Nä, bredbandare.
hifikg skrev:FBK skrev:WhereNextColumbus skrev:Det här forumet är måndag hela veckan, man kommer tillbaka efter lång frånvaro. Allt är sig likt
Exakt och hifikg börjar bli en mästare på sådana här trådar, behöver väl lite ryggdunkar eller känna lite samhörighet. Tror jag måste köpa sådan där Hifimöss snart och ställa på högtalarna för det retar/stör alltid någon.
Jag lyckas aldrig hitta något att förbättra, så jag känner mig lite "utanför" i det vanliga pratet om sprakande kablar, taskig diskant, för dålig bas och alla Timell-inspirerade ombyggnationer som stjäl dyrbar lyssningstid. Hifi är i grunden busenkelt o sen är det bara att lyssna och njuta. Eller hur?
FBK skrev:Och att ha badankor på elektroniken slår ju alla världsrekord i fulhet, *måste man* förlöjliga de där ljud stenarna osv. så kan man väl ändå ställa något mer estetiskt (tex. en fin natursten) på grejerna än att förfula den annars fina elektroniken och miljön i sitt hem.
FBK skrev:Och att ha badankor på elektroniken slår ju alla världsrekord i fulhet![]()
FBK skrev:Och att ha badankor på elektroniken slår ju alla världsrekord i fulhet, *måste man* förlöjliga de där ljud stenarna osv. så kan man väl ändå ställa något mer estetiskt (tex. en fin natursten) på grejerna än att förfula den annars fina elektroniken och miljön i sitt hem.
Tarzan skrev:Var inte så säker på det! Jag har en av dessa sittandes på ena högtalaren och en rosa oproportionerlig porslinselefant som ligger avslappnat på rygg på den andra. Jag blir förbluffad varje gång jag tänker på det är folk som lagt ner tid och jobb på att ta fram dessa produkter.
Här är en dålig bild:Spoiler:Visa
AndreasArvidsson skrev:Tarzan skrev:Var inte så säker på det! Jag har en av dessa sittandes på ena högtalaren och en rosa oproportionerlig porslinselefant som ligger avslappnat på rygg på den andra. Jag blir förbluffad varje gång jag tänker på det är folk som lagt ner tid och jobb på att ta fram dessa produkter.
Här är en dålig bild:Spoiler:Visa
Är väl inte så förbluffande då det uppenbarligen finns folk som vill ha dessa i sitt hem
Användare som besöker denna kategori: Imperial-Blomman och 21 gäster