Det är alltid kul att peta i myrstacken, man ska inte göra det, men kul är det allt. Det borde du av alla personer känna till rydberg. Mr teaser himself.
Det jag skrev var som sagt med ett stänk ironi, något som tydligen försvunnit från dina tankebanor, eller?
Nåja, jag har visst trampat folk på tårna i denna KÄNSLIGA fråga och i så fall ber jag om ursäkt.
Jag vet att ni kan tänka självständigt, och ifrågasätter ingens inteligens.
Alla som har ino missionerar på ett sällsynt aktivt sätt, och den främsta åsikten är att alla andra färgar och låter fel.
Jag har varken ifrågasatt IÖs kunskap eller inos ljudkvalitet, ej heller köparna.
Jag hörde pi60s långt innan du rydberg och sade vad jag tyckte och tycker, förvånasvärt bra ljud men ingenting som berörde mig musikaliskt, samt att avsaknaden av estetik ger mig gåshud.
Iofs var det ingen värstingelektronik utan ett av lts godkänt system ca 30.000kr-klassen ungeför som högtalaren (kostar väl 36.000?).
Och visst har både du och Sampix en annan aproach till hifi och higend nu jämfört med innan, jag har hört andra berätta med nästan religös stämma om hur rätt IÖ har, inte ni dock.
Kul är det i allafall, att peta lite i myrstacken...det blir fart.
No hard feelings?