Rydberg skrev:
Verkar detta stämma för FBK? Han har ju nämligen varit på demo
Ps Det som är lite extra roligt är att FBK quotade den quotade meningen ovan och sa "Tack Adagio Absolut de bästa inlägg som jag någonsin har läst på detta forum." . Det verkar alltså som FBK håller med om att alla blir programmerade men samtidigt visar han själv inte upp de vanliga "programmeringssyndromen". Då kanske inte Adagios utlåtnade stämmer och då är det märkligt att FBK tycker att det var "Absolut de bästa inlägg som jag någonsin har läst på detta forum", märkligt är bara förnamnet Ds
Misstänkte att det kanske skulle komma reaktioner på min hyllning till Adagios inlägg och jag tycker att han har rätt i det mesta, men inte allt. Men så pass mycket att det var det bästa inlägg som jag har läst här.
Den punkt som du tar upp Rydberg delar jag inte med Adagio, då jag inte har blivit programerad varken under eller efter besöket hos IÖ, så han har inte lyckats att sälja in sitt tänk på mig i alla fall. Jag tror att om man delar mycket av IÖs åsikter innan ett besök i denna källare så är det lättare att bli programerad efter att ha besökt denna källare för att det låter riktigt bra där och med det så menar jag inte att du och andra inte kan tänka själva för det vet jag att ni kan
Och som Adagio skrev så är rummet hos IÖ optimerat för hans högtalare och det är det som får mig att avvakta om eventuellt inköp. För vad är jag hjälpt av att Ino låter bra i IÖ källare? Inget alls! Har man inte dessa möjligheter med akustikfixande som råder där, så kanske det är bättre att satsa på något annat. För om jag väljer Ino så vill jag kunna komma så nära det resultat som IÖ har i sin källare som möjligt, inte 50% av det. Annars så kan det vara för min del, då det även finns andra alternativ på marknaden som låter bra, färgat eller inte.
Mayro skrev:
Självkritik borde du lära dig en del om kanske.. Som du mantrar varenda en som inte förljer din "mästare" så är det inte sååå förtvivlat underligt en del inte numera pallar med att umgås med en som har prenumrerat på "sanningen"..
Sedan så kan vi vända på detta som maryo skrev. Att personer tar avstånd ifrån en, bara för att man inte ställer in sig i Ino ledet helt och hållet, mycket tråkigt