Moderator: Redaktörer
Harryup skrev:GunnarJansson skrev: Klart att det finns en del som har skitljud precis som LP skivor har från början.
Du med mig skämta aprillo? Klart att det skiljer på olika LP också. Och gör det inte det så bör man kolla sin skivspelare.
Vad har David Gilmore som inte jag har?oliver skrev:Pink Floyd skapade debatt om just det här med dålig ljudkvalitet på CD skivorna för några år sedan,om inte nån lyssnade då så lär nog ingen lyssna nu heller.
Dom borde ju vara stora nog att kunna påverka tycker man.
oliver skrev:Pink Floyd skapade debatt om just det här med dålig ljudkvalitet på CD skivorna för några år sedan,om inte nån lyssnade då så lär nog ingen lyssna nu heller.
Dom borde ju vara stora nog att kunna påverka tycker man.
E skrev:IngOehman skrev:förfina volabulären
Verkligen humoristiskt!(Kunde inte låta bli.)
Mvh E*(n som egentligen lyssnar på "På minuten".)
paradigm skrev:Det går att tolka välvilligt
E skrev:paradigm skrev:Det går att tolka välvilligt
Vad sjutton gjorde jag då?Det var ju välvilligt i allra högsta grad. Fasen, det var inte mening att starta en diskussion om det. Moderatorer: Dra mig i örat!
![]()
"Ska jag tro att du aldrig har sluntit på tangenterna?"
- Inte med samma omedvetna humor, tyvärr.
Mvh E*
Mayro skrev:Iö. Kan du tala om vad du och LTS gör ifråga om detta ämne.. och vad av det ni gjort som gett resultat hörbart för oss som konsumenter?
Och vad ni har i linen att göra?
DET vore intresant läsning tror jag får många med mig.
Och skriv nu inte detta att "gå med i LTS o läs molt".
Detta torde man på ett forum kunna delge så folk ser vad resultaten har uppnått. samt vad som görs..
Jag har tyvärr inte själv hört någon förbättring under alla mina år inom hifin då det gäller muskbäraren..
För att skriva faktautryck osv är en sak. Men att presentera resultat är en annan.
MVH
Tobbe
K och L sitter ju nära varandra på tangentbordet.E skrev:IngOehman skrev:förfina volabulären
Verkligen humoristiskt!(Kunde inte låta bli.)
Mvh E*(n som egentligen lyssnar på "På minuten".)
EngelholmAudio skrev:Något jag fick erfarenhet av när jag halkade med fingrarna när jag skulle skriva ordet "kul" till en tjej-kompis.
IngOehman skrev:Mayro skrev:Iö. Kan du tala om vad du och LTS gör ifråga om detta ämne.. och vad av det ni gjort som gett resultat hörbart för oss som konsumenter?
Och vad ni har i linen att göra?
DET vore intresant läsning tror jag får många med mig.
Och skriv nu inte detta att "gå med i LTS o läs molt".
Detta torde man på ett forum kunna delge så folk ser vad resultaten har uppnått. samt vad som görs..
Jag har tyvärr inte själv hört någon förbättring under alla mina år inom hifin då det gäller muskbäraren..
För att skriva faktautryck osv är en sak. Men att presentera resultat är en annan.
MVH
Tobbe
Bara för din information: Räkna inte med att jag läser dina inlägg, och jag tänker definitivt inte slösa bort tid på att kommentera dem, så det är ingen idé att du frågar mig om något.
H, iö
E skrev:Jisses, vad har jag startat nu - inte ens Naqref kan hålla sig i skinnet.![]()
Användare som besöker denna kategori: Skrote och 31 gäster