Moderator: Redaktörer
Mayro skrev:hahaha.. på detta forum så finns ju redan lösningen.. Man köper pipar.. och går med i klubbar... så bot finns ju här![]()
![]()
Så du är ju på rätt plats för att finna bot o bättring.. grattis..
Tack! I natt kommer jag att sova som ett barn!!!![]()
Mayro skrev:hahaha.. på detta forum så finns ju redan lösningen.. Man köper pipar.. och går med i klubbar... så bot finns ju här![]()
![]()
Haakan_W skrev:Mayro skrev:hahaha.. på detta forum så finns ju redan lösningen.. Man köper pipar.. och går med i klubbar... så bot finns ju här![]()
![]()
kom igen nu mayro tom jag börjar känna det där som lågt....det är faktiskt du som provocerar när du skriver så
ps: för mig duger pip kanske i sovrummet eller kontoret
Han är ju ute efter diskissioner och att få uppröra!! Har du inte fattat det!!!![]()
[quote]Mayro skrev:fan.. ta för sjutton gubbar på er lite humorkostym nu va.. Om ni inte ens kan tolka detta som lite enbart skämtsammt med era alltid rätt inofierade inlägg samt åsikter så vete katten vad...
OK.. JAG SKOJADE LITE MED DIG TOPICÄGARE!! OCH MED LÄSARE:: sorry för humor endast förstås om den riktas från er och inte mot er...
Jag borde iofs fattat detta ....
Aspedistra skrev:Som rubriken säger! När man drabbats av "Byticus maximus" så blir man ju tyvärr aldrig nöjd! Vad beror det egentligen på? Vad har vi "hifinördar" i ryggsäcken? Vi kanske skulle behöva gå i gruppterapi!
Om man ser det ur en Freudiansk aspekt, så finns det säkert förklaringar för detta! Men nu vill inte jag -för tillfället gå i nämnda terapi! Jag tror att jag är stabil ändå. Fast kanske inte. Nåväl, det tär ju på plånboken och annat. Som tur är, (tur vet jag inte) så är jag skild efter 14 års äktenskap med en fru som var totalt oförstående och dessutom tondöv!! Hon hörde inte skillnad på en CD-limpa och en anläggning för en halv miljon!
Och en annan fråga! Varför är det till 99% bara män som sysslar med denna eminenta hobby?? Tacksam för synpunkter!
Vee-Eight skrev:Jahaja, nu släpper vi detta och återgår till ämnet. Bums!
Jag tycker att detta hör till ämnet! "varför vi aldrig blir nöjda"!!!
xeizo skrev:Och kan det inte bli bättre kan det bli FLER. Det är ju en tråd just nu om styrsystem för anläggningar i alla rum![]()
Så kan man uppgradera mp3-spelaren, hörkurar, bilstereon, båtstereon, boom-blastern, garage-junk-stereon osv bara fantasin sätter begränsningar. Och plånboken
Håller med dig! Vad jag förstår så kan man disskutera mitt inlägg! Det hör ju till ämnet!!!
Aspedistra skrev:Vee-Eight skrev:Jahaja, nu släpper vi detta och återgår till ämnet. Bums!Jag tycker att detta hör till ämnet! "varför vi aldrig blir nöjda"!!!
Eller är det över din nivå??
Ok. Jag har kanske reagerat fel. Men jag förstår att du skojar! Jag har MYCKET HUMOR!!
Mayro skrev:Ok. Jag har kanske reagerat fel. Men jag förstår att du skojar! Jag har MYCKET HUMOR!!
Tackar... för jag menade verkligen endast att skoja till det lite... Men trevligt att du förstår..
MVH
Tobbe
jag förstår det, att du vill skoja och provocera! men fortsätt med det!
Aspedistra skrev: Varför är det till 99% bara män som sysslar med denna eminenta hobby?? Tacksam för synpunkter!
niklas skrev:Aspedistra, varför citerar du dig själv o vart o vartannat inlägg? Blir ännu jobbigare att läsa dina inlägg då.
Vad menar du? Jag tycker inte att jag citerar mig själv!
Användare som besöker denna kategori: Froggy och 35 gäster