Moderator: Redaktörer
Haakan_W skrev:pma mig gärna om det!
paa skrev:"Hornhögtalare" är lika intetsägande begrepp som "lådhögtalare".
De kan låta precis hur som helst, och måste bedömas helt individuellt.
Mayro skrev:paa skrev:"Hornhögtalare" är lika intetsägande begrepp som "lådhögtalare".
De kan låta precis hur som helst, och måste bedömas helt individuellt.
jaha??? och du menar?
Ragnwald skrev:Har helt och hållet med åldern att göra.
Fram till 30, karriärsperioden, har man behov av att bevisa för andra att man duger, genom prestation och uppnådda ägoinnehav.
Sen börjar den lugna fina perioden i livet, när man bara inför mig själv behöver bevisa någonting.
Vee-Eight skrev:Ragnwald skrev:Har helt och hållet med åldern att göra.
Fram till 30, karriärsperioden, har man behov av att bevisa för andra att man duger, genom prestation och uppnådda ägoinnehav.
Sen börjar den lugna fina perioden i livet, när man bara inför mig själv behöver bevisa någonting.
Inte visste jag att jag vart 30 sedan jag var 20?!
Mayro skrev:hahaha.. på detta forum så finns ju redan lösningen.. Man köper pipar.. och går med i klubbar... så bot finns ju här
Så du är ju på rätt plats för att finna bot o bättring.. grattis..
Mayros är ett bra exempel på denna senare syn. När han lägger till smileys gör han det utifrån en social verklighet som skiljer sig från exempelvis min och andras
Mayro skrev:Mayros är ett bra exempel på denna senare syn. När han lägger till smileys gör han det utifrån en social verklighet som skiljer sig från exempelvis min och andras
Kan du förklara hur du menar dessa ord lite?
Mayros är ett bra exempel på denna senare syn. När han lägger till smileys gör han det utifrån en social verklighet som skiljer sig från exempelvis min och andras, och inte för att han är dum i huvudet.
Hetsporren skrev:Mayro skrev:Mayros är ett bra exempel på denna senare syn. När han lägger till smileys gör han det utifrån en social verklighet som skiljer sig från exempelvis min och andras
Hela meningen löd:Mayros är ett bra exempel på denna senare syn. När han lägger till smileys gör han det utifrån en social verklighet som skiljer sig från exempelvis min och andras, och inte för att han är dum i huvudet.
Det skulle nog stått: "...och inte p.g.a. att han är dum i huvudet"?
Mayro skrev:Mayros är ett bra exempel på denna senare syn. När han lägger till smileys gör han det utifrån en social verklighet som skiljer sig från exempelvis min och andras
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 41 gäster