Tangband skrev:philipbtz skrev:rajapruk skrev:Det vore kul om han kunde hitta någon AVR som mäter bra någon gång.
Jag är väldigt nyfiken på Arcam och Anthem samt de riktigt dyra lösningar som ligger i segmentet ovan. Även alla dessa kanske mäter dåligt eller om inte hur mycket bättre är dom?
Eftersom vi inte hittat nån bra hemmabiolösning som mäter jättebra så kanske slutsatsen är att det är kompromisser men att det även är svårt att samsa lågnivåelektronik med 7-9 slutsteg som matas från samma trafos ? Nu kan jag inte mycket om elektronik men det är väl bara Linn akurate dsm som fått genomgående bra review där allting mäter bra- till vansinnigt högt pris. Men där är det bara ett försteg, streamer och 2 kanaler så det kanske är enklare ?
Jag provade regga mig på forumet nyss och det är vansinnigt bra snurr på aktiviteten där
Det det finns betydligt bättre grejer även om jag tror Linn DSM är bra nog(dock till ett pris..). Kolla på de blåa staplarna där https://www.audiosciencereview.com/foru ... 92&slide=0