Sarrre skrev:Vad hände med äggen? Har varit tyst i flera år nu. Nämndes tidigare i tråden för tre år sedan att nya element var på gång, men hemsidan har inte uppdaterats på väldigt länge. Uteblev succén? Går de fortfarande att köpa?
Hej Sarre,
Jag har idag några eller snarast något par kvar av Bremen 3D8. De kostar fortfarande 30.000 kr per par inkl. moms. Delarna köptes in då euron stod i 8:30-8:50 och då var kostnaden i inköp för delarna dessutom 25 % lägre i EUR och USD och DKK än vad de är idag. Tillsammans blir det över 54 % prishöjning i tillverkningskostnad.
Jag har för närvarande 2 par Bremen 3D8 Mk2 Signature i Saltsjö-Boo. Jag har 7 par Bremen 3D8 Mk2 Signature i Danmark för slutmontering. Det finns även 50 par Bremen 3D8 Mk2 Signature i Italien för lackering som sedan skall skickas till Danmark för slutmontering. Bremen 3D8 Mk2 Signature kostar 60.000 SEK per par inkl. moms. Jag säljer i Norge.
Skillnaden mellan Bremen 3D8 och 3D8 Mk2 Signature är helt ny bas och helt nya diskanter samt helt nytt delningsfilter.
Man kan nå mig via PM på detta forum och/eller även nå mig via Bremens hemsida eller på min företagsmobiltelefon. Numret finns på Hitta.se.
Med vänlig hälsning
Peter