Rydberg skrev:Du skriver ju tämligen obegripligt (lite randomiserat verkar det som) så att notera varje ord som du skriver kan du ju inte förvänta dig att folk gör. Sen kan du ju inte skriva en sak och sen lägga in ett "ev" och tro att du på så sätt återigen gör en helgardering. Och tror du det och bara vill skriva helgraderingar så kan du ju lika väl sluta skriva imho. Stå för det du skriver och ändra dig inte hela tiden beroende vad som känns bäst för tillfället.
snacka inte som en fjolla rydberg... Jag om någon står för vad jag säger....

men passar inte det dig att fatta rätt enkel text som troligen varenda person som läser med vänligt sinne så.. skippa det bara helt enkelt..
För ska man missa min text som du gör så måste man först läsa den såsom en motståndartext och inte som en vänligt sinnad sådan...
för helt ärligt så tror jag du och jag har snudd samma syn på detta om jag hetat annat än Mayro...men nu är mitt nick förknippat med att jag är en ovänlig ovanligt jävlig person..Så därför har du innan du ens läst saker en dålig intro i skallen..därför läser du med negativ inställning från start. Vilket påverkar hur du uppfattar saker..
Men tyvärr är jag inte ens intreserad att ändra detta .. utan det är upp till dig eller andra. Mig är det helt skit samma faktiskt..