Moderator: Redaktörer
Haakan_W skrev:om du finner att erat kommande BT visar på mindre skillnader än vad du tror kommer du då omvärdera ditt sätta att testa prylar?
Mayro skrev:Haakan_W skrev:om du finner att erat kommande BT visar på mindre skillnader än vad du tror kommer du då omvärdera ditt sätta att testa prylar?
återkommer...skoj fråga faktiskt.. Skall bara fika...
Haakan_W skrev:ok gäller det alla komponenter?
ni måste ju BTa både cdspelare å slutsteg också...det vore intressant
Mayro skrev:Då målar man ofta in sig i ett "prestighörn" som alla vet...
paa skrev:Det var ett väldigt hackande på varann just nu, det är väl bra att det görs en test?
Nattlorden skrev:Mayro skrev:Då målar man ofta in sig i ett "prestighörn" som alla vet...
Är det inte tvärtom? Att du inte svarar på frågan nu för att kunna behålla ditt prestigehörn även om testen inte utfaller till din belåtenhet?
Rydberg skrev:paa skrev:Det var ett väldigt hackande på varann just nu, det är väl bra att det görs en test?
Instämmer, om nu Mayro var så bunden till prestige som vissa verkar insinuera så hade han väl inte initierat testet till att börja med
Mayro skrev:![]()
vad har jag att besvara iför dig eller andra? Absolut ingenting... Så skärp dig..
Mayro skrev:Nattlorden skrev:Mayro skrev:Då målar man ofta in sig i ett "prestighörn" som alla vet...
Är det inte tvärtom? Att du inte svarar på frågan nu för att kunna behålla ditt prestigehörn även om testen inte utfaller till din belåtenhet?
![]()
vad har jag att besvara iför dig eller andra? Absolut ingenting... Så skärp dig..
Nattlorden skrev:Och du kan låta bli att citera borttagna poster, den blev lite för spetsig därför strök jag den.
Naqref™ skrev:De ska man tänka på innan man skriver. En del tar god tid på sig att skriva.
subjektivisten skrev:Rydberg skrev:paa skrev:Det var ett väldigt hackande på varann just nu, det är väl bra att det görs en test?
Instämmer, om nu Mayro var så bunden till prestige som vissa verkar insinuera så hade han väl inte initierat testet till att börja med
Nej, det är sant. Han verkar dock extremt säker på att han kommer höra skillnad så det ska bli intressant med testet. Jag kommer åka dit om Knoppen lr dyl håller i det.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 39 gäster