Moderator: Redaktörer
Så var ligger egentligen problemet... Vi har en annonsör som har fått sina produkter ordentligt recenserade i ett nummer av MoLT. Bläddrar man i världens hifipublikationer tar det inte lång tid innan den företeelsen dyker upp. Detta får gärna tas upp men inte när det gäller MoLT. Varför så känsligt...
Mayro skrev:Så du anser inte man spekulerar rätt hejvilt ifråga om andra tidningskribenters opartiskhet menar du?
I så fall tror jag partiskheten gör dig "blind" Men sådant är ju välkända fenomen också.. Att då man är partisk så uteblir objektiviteten..
Men att detta oavsett: Vem pratar du om Mayro, som skulle ha spekulerat om något som jag (enligt dig) borde ha klagat på?
Ge ett exempel på någon spekulation. Jag har inte sagt att ingen har spekulerat, bara att jag isåfall missat det. Ge ett exempel!
Så du anser inte man spekulerar rätt hejvilt ifråga om andra tidningskribenters opartiskhet menar du?
I så fall tror jag partiskheten gör dig "blind" Men sådant är ju välkända fenomen också.. Att då man är partisk så uteblir objektiviteten..
Såja.. Nu känner man sig hemma igen.. Vad vore forumet utan Iö´s "fotsoldater" säg..
Timbre skrev:Så var ligger egentligen problemet...![]()
Vi har en annonsör som har fått sina produkter ordentligt recenserade i ett nummer av MoLT. Bläddrar man i världens hifipublikationer tar det inte lång tid innan den företeelsen dyker upp. Detta får gärna tas upp men inte när det gäller MoLT. Varför så känsligt...
IngOehman skrev:Vad är det för "fenomen" du talar om egentligen? Vad är det du vill säga om MoLt? I klarspråk.
Timbre skrev:IngOehman skrev:Vad är det för "fenomen" du talar om egentligen? Vad är det du vill säga om MoLt? I klarspråk.
Den ofta diskuterade företeelsen att annonsörer i första hand får sina produkter recenserade i hifitidningar. Det här kan ju vara en slump, ett undantag, ett specialarrangemang eller vad som helst men skall hifipressen ifrågasättas tycker jag nog att även "Den enda Svenska HiFi- tidskriften som jag anser är något att ha är MoLT" skall vara med i den debatten.
Birger skrev:..och Mayro... din dumhet och okunskap lyser igenom i varje inlägg och tråd du är med i. Vad är din agenda?? En liten ryggdunkning från en snobbaffär i Alingsås eller??
Du kallar istället folk för någons fotsoldater när de bara (på grund av ditt eget agerande som visar att det inte gått att nå fram till dig) gör en ansträngning att på något sätt nå fram till dig - de försöker få dig att förstå det som praktiskt taget alla andra fattar.
De försöker ju hjälpa dig Mayro!
dimitri skrev:Mayro
"Och varför jag är "fixerad" som du väljer att säga... OK.. det ordet kan få gälla eftersom du gillar dramatiska ord.."
Ja du Tobias, du ÄR fixerad, eller rättare sagt besatt av IÖ/INO. Och jag tror inte att det är hat...
Birger skrev:En liten ryggdunkning från en snobbaffär i Alingsås eller??
Birger skrev:nl1970:
Tror tyvärr inte det. Fast säker kan man ju inte vara. Trollet vill ju ha uppmärksamhet. Fast gänget i den boutiquen borde betacka sig för denna "hjälp"..
Frågan är vad karln verkligen har för agenda med alla sina stupida inlägg???
Å andra sidan behöver man inte ha någon agenda om man är ett forumtroll
Birger skrev:Frågan är vad karln verkligen har för agenda med alla sina stupida inlägg???
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 38 gäster