Moderator: Redaktörer
ErikAndersson skrev:hifikg skrev:80-talsbyggen var grejor det... Facit till bilden ovan:Spoiler:Visa
Förstärkaren är INTE Svensk-Engelsk utan den är Fransk- Engelsk, i övrigt håller jag med om att den ser för d-lig ut.-
hifikg skrev:ErikAndersson skrev:hifikg skrev:80-talsbyggen var grejor det... Facit till bilden ovan:Spoiler:Visa
Förstärkaren är INTE Svensk-Engelsk utan den är Fransk- Engelsk, i övrigt håller jag med om att den ser för d-lig ut.-
Trodde du var inblandad i den och därför lite svensk också. Oavsett så TROR jag att den ger (ännu) mer välljud än PrimaLuna. Särskilt om man eldar på med 300B, men jag kan ha gått på en myt
hifikg skrev:Låter som bra tips till den som är innehavare av en sådan pjäs. Eller det kanske inte är så lätt att göra själv i efterhand?
Finns det någon Andersson-konstruktion som går att köpa som ny idag?
ErikAndersson skrev:hifikg skrev:Låter som bra tips till den som är innehavare av en sådan pjäs. Eller det kanske inte är så lätt att göra själv i efterhand?
Det går faktiskt att göra i efterhand, men det är lite struligt. F.Ö. så bygger jag ingenting nu längre, jag har gjort mitt tycker jag.
FBK skrev:ErikAndersson skrev:hifikg skrev:Låter som bra tips till den som är innehavare av en sådan pjäs. Eller det kanske inte är så lätt att göra själv i efterhand?
Det går faktiskt att göra i efterhand, men det är lite struligt. F.Ö. så bygger jag ingenting nu längre, jag har gjort mitt tycker jag.
Åtar du dig översyn/små reparationer på sådant som du byggt ? Eller har du gått i pension totalt. Man har ju någon gång sagt till folk att de ska kontakta dig om det varit något problem med sådant som du byggt, man kanske ska sluta med det om du vill ha det lugnt.
LeifB skrev:När jag tittar på kinesiska förstärkare så tycker jag dom ser gamla ut. Inte så många som har de utgångar som de numera moderna förstärkare.
Vill dom inte utvecklas? Kan dom inte?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster