Det är inte urspårningen i sig som jag opponerar mig emot. Tvärt om det är intressant

Det är bara synd att det finns de som missar det som framkommer i och med att det ligger i en tråd vars ämne , sett till rubrik i tråden, inte handlar om just det. Det är ju bara två tre klick bort, ny tråd och så vips är det fixat..

Tycker jag i alla fall.
I och för sig så den ljudmässiga kvalitén för respektive leverantör har ju med framtiden av desamma att göra. Kommer Spotify , OM de höjer månadsavgiften för premiumabonnemang i och med Spotify HiFi kunna behålla OCH locka till sig nya kunder ? Det kan man verkligen undra över. Hur mycket kan de tänkas höja avgiften? Det där verkar ju Spotify själva inte riktigt klara över hur de ska göra. Tro tusan det när det händer så mycket nu på marknaden. Förändringar för Apple, Amazon Music osv..
Dessa lär säkerligen hitta på något nu:
viewtopic.php?f=9&t=72104Den leverantören verkar dock intresset, i alla fall på detta forum , vara noll och intet. Det står väl mellan Spotify , Amazon och Apple. Tidal och Qobuz hur stor marknadsandel har de? Är inte de ganska små aktörer?
Jag gissar på..två olika val av premium för Spotify . Premium och typ Premium Hifi. Premium Hifi 30% dyrare än Premium. I Premium HiFi kommer det ges mer möjligheter att på ett smidigt sätt integrera med externa parter och få till en bra, även för audiofiler, hifi- lösning.
Vi får väl se vad som händer framöver.

Edit, eller har Spotify höjt avgiften? Jag är urusel på att ha koll på sådant. Möjligt att de gjort det. Inget jag koll på.