BPeter skrev:Har det lite uppåtriktade undre baselementet någon effekt på basresonanser i rummet? Låter den annorlunda än Pi60s på "normala" lyssningsnivåer?
Nej, det har att göra med med loberna högre upp i frekvens.
/DQ-20
Moderator: Redaktörer

BPeter skrev:Har det lite uppåtriktade undre baselementet någon effekt på basresonanser i rummet? Låter den annorlunda än Pi60s på "normala" lyssningsnivåer?
Morello skrev:MorganM skrev:Morello skrev:Jag tycker för övrigt att Guru-varianten av T11m är en fullträff ifråga om estetik - inga synliga skruvar alls!
Är det bajonett fattning på diskantens baksida som håller dom?
Nej, fyra maskinskruv i frontplattan. Själva elementet späns fast med en bygel som också sitter med maskinskruv i frontplattan.

Tesla skrev:Hej igen!
Någon som vill dela lite bilder och intryck av denna högtalare?
 . Notera att jag ägt pi60s sedan 1992 så jag tror inte det handlar om att spela in mina öron.  Nu låter de fantastiskt!
 . Notera att jag ägt pi60s sedan 1992 så jag tror inte det handlar om att spela in mina öron.  Nu låter de fantastiskt!

.Många beskriver det du gör med inspelningstid.
 .Många beskriver det du gör med inspelningstid.

MorganM skrev:Har IÖ varit och hjälpt dig nåt med rummet?

Tesla skrev:Var gör man det lämpligast? Jag har läst att folk har lagt upp annonser här på forumet men hittar ingen köp-/sälj-del...

Morello skrev:hifitorget.se

sammel skrev:Tesla skrev:Var gör man det lämpligast? Jag har läst att folk har lagt upp annonser här på forumet men hittar ingen köp-/sälj-del...
Om du har en medlemspresentation i kategorin Medlemspresentation så är det okej att göra reklam för sina tillsalugrejer, man kan även länka till ex Blocket annons.

Tesla skrev:Morello skrev:hifitorget.se
Japp dom kommer garanterat åka upp där - men hade för mig att det fanns köp-/sälj-del här också!

eljulio skrev:Känns som en högtalare av karaktären "end game". Saknas något, eller är det bara rastlöshet det handlar om?

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster