BPeter skrev:Har det lite uppåtriktade undre baselementet någon effekt på basresonanser i rummet? Låter den annorlunda än Pi60s på "normala" lyssningsnivåer?
Nej, det har att göra med med loberna högre upp i frekvens.
/DQ-20
Moderator: Redaktörer
BPeter skrev:Har det lite uppåtriktade undre baselementet någon effekt på basresonanser i rummet? Låter den annorlunda än Pi60s på "normala" lyssningsnivåer?
Morello skrev:MorganM skrev:Morello skrev:Jag tycker för övrigt att Guru-varianten av T11m är en fullträff ifråga om estetik - inga synliga skruvar alls!
Är det bajonett fattning på diskantens baksida som håller dom?
Nej, fyra maskinskruv i frontplattan. Själva elementet späns fast med en bygel som också sitter med maskinskruv i frontplattan.
Tesla skrev:Hej igen!
Någon som vill dela lite bilder och intryck av denna högtalare?
MorganM skrev:Har IÖ varit och hjälpt dig nåt med rummet?
Tesla skrev:Var gör man det lämpligast? Jag har läst att folk har lagt upp annonser här på forumet men hittar ingen köp-/sälj-del...
Morello skrev:hifitorget.se
sammel skrev:Tesla skrev:Var gör man det lämpligast? Jag har läst att folk har lagt upp annonser här på forumet men hittar ingen köp-/sälj-del...
Om du har en medlemspresentation i kategorin Medlemspresentation så är det okej att göra reklam för sina tillsalugrejer, man kan även länka till ex Blocket annons.
Tesla skrev:Morello skrev:hifitorget.se
Japp dom kommer garanterat åka upp där - men hade för mig att det fanns köp-/sälj-del här också!
eljulio skrev:Känns som en högtalare av karaktären "end game". Saknas något, eller är det bara rastlöshet det handlar om?
Tesla skrev:eljulio skrev:Känns som en högtalare av karaktären "end game". Saknas något, eller är det bara rastlöshet det handlar om?
Rastlöshet... roligt med nya grejer... osv![]()
Har haft ino audio-högtalare i ca 15 år, olika modeller. Och nu blev jag lite kär i perlisten s7t så tänkte testa det ett tag.
Dessa pjäser är absolut "end game" på många vis. Både pi120s och perlisten s7t.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 10 gäster