Moderator: Redaktörer
woland skrev:Jovisst är Carola det främsta skälet tiil att jag inte ville ha Sverige som segrare. Hennes falskhet lyser igenom, och snacka om dålig förlorare.
Surt sa räven...
Kan hålla med till viss del att det är PR för Sverige att hålla det på hemmaplan...men jag vet inte om det är värt kostnaden
Mvh
IngOehman skrev:Mest tycker jag dock att det är förvånande att ni inte skäms över att nämna folk vid namn och säga nedvärderande saker om dem, samtidigt som ni skriver under pseudonym och inte vill/vågar berätta vad ni själv heter! Ynkligt är det.
Bill50x skrev:Jag tycker fortfarande inte om Carola såsom jag lärt känna henne genom
media [...]
Ing. Öhman skrev:Jag tycker ni borde skämmas, ni beter er inte ett dugg bättre än
kvällstidningarna.
E skrev:Bill50x skrev:Jag tycker fortfarande inte om Carola såsom jag lärt känna henne genom
media [...]
Men är det inte nästan (viss) medias ambition att det ska vara på det
viset?
IngOehman skrev:Jag fattar inte vad drivkraften är att säga ovänliga saker om någon.
Som sagt - om det vore så att det var några Carola-relaterade sakfrågor någon var intresserad av att diskutera, så visst, jag hade inte reagerat, annat än att jag kanske velat deltaga i diksussionen.![]()
IngOehman skrev:Hur fördomsfull hon än är har jag inte fått känslan att hon tycker illa om någon dock, inte ens dem hon är fördomsfull mot!
Varför skall det diskuteras om man som jag ogillar Carola? Anledningarna har ju räknats upp av ett flertal forummedlemmar. Inte behöver man stå till svars inför en flintskallig, allergisk och rygghårsluden högtalarkonstruktör!Men även om vissa saker har nämnts i den vägen (hennes beskrivning av homo=sjukdom?, hon ser otäck ut - på grund av botox?, vill inte festa med monster?, kastat blomkruka på pubilk?!, för stark målmedvetenhet?, är iskall?, dålig stil överlag?), så verkar de som nämnt dessa saker inte vara ett dugg intresserade av att diskutera dessa saker - de vill bara berätta hur mycket de ogillar personen Carola (ja, alltså bara den offentliga då förstås...).
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster