Moderator: Redaktörer
Nja, snarare bra produkter (om man med bra menar goda återgivare). Trots det kan man ju ha god kännedom om var man kan köpa prestigehifi/snoppförlängareCallisto skrev:Fel forum att ställa frågan på känns det som, eftersom "lätta" produkter hyllas här![]()
Rydberg skrev:Nja, snarare bra produkter (om man med bra menar goda återgivare). Trots det kan man ju ha god kännedom om var man kan köpa prestigehifi/snoppförlängareCallisto skrev:Fel forum att ställa frågan på känns det som, eftersom "lätta" produkter hyllas här![]()
Rydberg skrev:Nja, snarare bra produkter (om man med bra menar goda återgivare). Trots det kan man ju ha god kännedom om var man kan köpa prestigehifi/snoppförlängareCallisto skrev:Fel forum att ställa frågan på känns det som, eftersom "lätta" produkter hyllas här![]()
Callisto skrev:Rydberg skrev:Nja, snarare bra produkter (om man med bra menar goda återgivare). Trots det kan man ju ha god kännedom om var man kan köpa prestigehifi/snoppförlängareCallisto skrev:Fel forum att ställa frågan på känns det som, eftersom "lätta" produkter hyllas här![]()
Jaja och länge leve kommunismen
Men jag anser väldigt många människor har mycket bristfällig hörsel, när det förekommer bland mina vänner och bekanta, att många inte hör någon skillnad mellan sin stormarknadsmikroanläggning, (puh vilket långt ord det blev) och de prylar jag har hemma för drygt 100KKr!??
(Kanske det låter skit hos mig då?) Confused
Kent_n skrev:Idag fredag 9 Juni var jag med en kompis som bara känner till "hifi" från El giganten och OnOff på besök hos Audio Consept..Vilken min...........................han är van vid priser på 1950 kronor som inkluderar allt..
Efter första hjälpen o hjärt o lungräddning, så kom han till sans..en kopp kaffe och en LP skiva från 1959 med Harry Belafonte..minen var obeltalbar..för det lät gudomligt bra...men det spelades på DartZeels för o slutsteg samt Nordic Concept skivspelare..och Verity Audio, - Fidelio högtalare
Vilket ljud...jag tyckte att min anläggning lät bra...men det här slår absolut allt jag hört tidigare..
Ni som har chansen, lyssna..det är makalöst bra....
Vill ha..javisst ja..stålar..får se om jag kan lösa detta..
Min kompis..han mumlar mest om..ljud-..lät bra..på sikt så tror jag att vi får välkommna en ny medlem till våran lilla skara av audiofiler eller vad vi nu kallas..
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 51 gäster