Moderator: Redaktörer
Morello skrev:Hur mycket jitter som kommer beror rimligtvid på vad som kommer via nätverkskabeln.
Vad kostar en såndär dosa?
Morello skrev:Hur mycket jitter som kommer beror rimligtvid på vad som kommer via nätverkskabeln.
Vad kostar en såndär dosa?
Demonstration? Har de motsvarat din förväntning?Mich skrev:Jag köpte två styck i oktober 2005 och betalade...
Squeezebox2 Wireless Black $249.00
Squeezebox2 Wired Platinum $179.00
Shipping $54.24
Summa: $482.24 -> 3818SEK
UPS (tull/moms): 1050SEK (moms + expeditionsavgift)
Totalt: 4868SEK
Strauss skrev:Att den är i princip lika bra som transport som hans svindyra cd-spelare är ju inget dåligt betyg direkt!
Jag är hur nöjd som helst med min. Kör just nu på de analoga utgångarna. Det låter inte kattskit det heller. Bästa köpet på länge.
Bill50x skrev:Strauss skrev:Man kan ställa in allt precis som man vill ha det.
ett tips är ju att ladda ner serverprogrammet och testa lite.
Jaja, nu ska vi inte göra det för enkelt för oss
/ B
Kribban skrev: Kom med lite mer intryck så jag kan övertyga frugan om hur bra denna är
Morello skrev:Koffe,
Vad du glömmer är att du lagrar på ett medium som är mycket, mycket mer sårbart än CD. Rasar din hårddsik har du ytterligare helger av meingslöst arbete framför dig. Att börja lagra på magnetisk media känns i någon mening som en steg tillbaka till rullbandens era.
En fråga till er som kör mycket via PC:
Vad använder ni för ljudkort med optisk ut, där dataströmmen garanterat inte går genom windows-mixern med tillhörande omsampling?
Morello skrev:Vad använder ni för ljudkort med optisk ut, där dataströmmen garanterat inte går genom windows-mixern med tillhörande omsampling?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster