Moderator: Redaktörer
Morello skrev:JockScotten,
Låter nästan som du drabbats av inbillningsbasillen.
Morello skrev:Jag baserar det på hur kablar de facto fungerar samt med vilka ord du valde att beskriva skillnaderna. Om skillnader excisterar är de marginella. Dessutom är det så att Supra 3.4 i kraft av dess låga resistans och induktans medger en extrmet god transmission![]()
Gör ett blindtest och konfrontera verkligheten
JockScott skrev:Morello skrev:Jag baserar det på hur kablar de facto fungerar samt med vilka ord du valde att beskriva skillnaderna. Om skillnader excisterar är de marginella. Dessutom är det så att Supra 3.4 i kraft av dess låga resistans och induktans medger en extrmet god transmission![]()
Och på ren svenska vad betyder detta?
Jag är inte värst intresserad av formler, jag är mer intresserad av hur det faktiskt låter.
ps. det enda jag vill ha svar av Dr Morello är frågan ovan, därefter är jag nöjd med denna disskussion...det är bara en av de alla andra...
Ondjultomte skrev:JockScott skrev:Morello skrev:Jag baserar det på hur kablar de facto fungerar samt med vilka ord du valde att beskriva skillnaderna. Om skillnader excisterar är de marginella. Dessutom är det så att Supra 3.4 i kraft av dess låga resistans och induktans medger en extrmet god transmission![]()
Jag är inte värst intresserad av formler, jag är mer intresserad av hur det faktiskt låter.
ps. det enda jag vill ha svar av Dr Morello är frågan ovan, därefter är jag nöjd med denna disskussion...det är bara en av de alla andra...
Det betyder att kabeln kommer påverka signalen minimalt, alltås inte någon direkt påverkan på ljudet och dina fina och "stora" superlativ får ju en att höja ögonbrynen en aning
Blir din gröt till frukost en kulinarisk upplevelse bara för att du använder en dyrare sked? Smaken är antagligen den samma....
Ondjultomte skrev:JockScott skrev:Morello skrev:Jag baserar det på hur kablar de facto fungerar samt med vilka ord du valde att beskriva skillnaderna. Om skillnader excisterar är de marginella. Dessutom är det så att Supra 3.4 i kraft av dess låga resistans och induktans medger en extrmet god transmission![]()
Det betyder att kabeln kommer påverka signalen minimalt, alltås inte någon direkt påverkan på ljudet och dina fina och "stora" superlativ får ju en att höja ögonbrynen en aning
Blir din gröt till frukost en kulinarisk upplevelse bara för att du använder en dyrare sked? Smaken är antagligen den samma....
JockScott skrev:Morello skrev:JockScotten,
Låter nästan som du drabbats av inbillningsbasillen.
Och på vad baserar du detta Mr Morello? eller är det Dr Morello?
Får man inte höra vad man hör längre, utan man ska inte höra något för allt låter ju lika???
Fostexkid ville ha en åsikt om Supran, jag gav min...Tycker att korskopplad RG62 lät bättre, den är dessutom billig, helt i linje med alla kabelmotståndare som hävdar att det inte finns någon skillnad mellan kablar.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster