soundbrigade skrev:HipHop, Rapp, Techno och liknande icke-musik - alla kategorier
Icke musik?
Moderator: Redaktörer
soundbrigade skrev:HipHop, Rapp, Techno och liknande icke-musik - alla kategorier
subjektivisten skrev:soundbrigade skrev:HipHop, Rapp, Techno och liknande icke-musik - alla kategorier
Icke musik?
subjektivisten skrev:Icke musik?
soundbrigade skrev:Människor som pratar till ett skrammel i bakgrunden och lite inkopierade slingor från riktig musik - Nääää det är inte musik.
På samma sätt som en pilsnerflaska inte är en toalett bara för att det går att pinka i den. Never in my foot!
soundbrigade skrev:Sedan kan jag ju självkritiskt fundera över Fripp&Enos No Pussyfooting/Swastika Girls som bara är ljudridåer - jag tycker å ena sidan att det både är musik och vackert men inser att jag är tämligen ensam om de åsikterna.
Ronnie skrev:Sån soul, eller r'n'b kallas det kanske, där tre damer sidledes vickar på huvudena och pekfingrarna och yrkar på mer respekt alternativt bling-bling från sina skurkaktiga pojkvänner.
DrMabuse
Det där är lite kult ändå - hemskt men definitivt kult
Hur många Evergreens uppstår inom rap och hiphop tro?
DrMabuse skrev:Men är det alltid så lätt att veta vad som är en cover eller inteVet alla alltid det? Är alltid det sk orginalet bättre?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster