Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Jo alla, men hellre det.Vee-Eight skrev:..men samtidigt är ingen oense ang namnet. Klart!
-distortion- skrev:Jo alla, men hellre det.Vee-Eight skrev:..men samtidigt är ingen oense ang namnet. Klart!
Dynamic skrev:LEXrasta skrev:Jag börjar sakta men säkert tappa mitt förtroende för stiftelsen ssc..
/Danne
Inte jag.. men däremot för Larsen.
paa skrev:Skulle bli väldigt förvånad om inte stiftelsen hittar en lösning och en fortsättning. Stiftelsen kan väl ge licens att tillverka dessa högtalare till vem dom vill?
Mr_Ekan skrev:Jag rekommenderade OA-60 till en kompis som vände sig tll Hifi Skåne. Dom hade såklart inga OA-60 utan bara OA-58.2...
Stiftelsen och Larsen borde göra gemensam sak och reda ut denna soppa offentligt. Produkten är för bra för att få misskötas på detta sätt.
Jocke skrev:
Så har jag lite grovt fattat situationen. Vad skulle man göra i den situationen? Jo, försöka sälja så mycket som möjligt snarast=OA58.2!
/J
Dynamic skrev:Jocke skrev:
Så har jag lite grovt fattat situationen. Vad skulle man göra i den situationen? Jo, försöka sälja så mycket som möjligt snarast=OA58.2!
/J
Jamen det han säljer som oa58.2 ÄR ju oa60, varför inte bara låta den heta det på en gång istället för att ställa till med denna soppa
Jocke skrev:Det verkar ju inte vara något problem att kalla den 58.2 !![]()
/J
tvett skrev:Jocke skrev:Det verkar ju inte vara något problem att kalla den 58.2 !![]()
/J
Du kan nog kalla den Kalle Anka-pocket 23 med utan att det tar emot i munnen. Men problemet ligger i att den lätt blandas ihop med något annat... till exempel oa58...
guldfisk skrev: Inos högtalare och många bilmodeller byter inte ens namn mellan generationerna.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster