Piotr skrev:Yes sir mr Slrt!

Ska inte ödsla mer tid och bandbredd men tyckte det var på sin plats att ifrågasätta det märkliga beteendet offentligt iom. angreppet gjordes offentligt.
/Peter
Jag angrep dig inte. Däremot svamlade kaffekoppet till det då han skulle in o tjafsa och lägga sig i.... Om du läser mina första inlägg som handlar om just dig o ditt inlägg så var det endast ironi med spetts...samt ett kort dräpande avslutande svar då du gick i svaromål..
Sedan ilskade jag till rejält då det kommer en svans av skitpratande svammlare som kaffekoppen och skall hålla på o backa upp.. fel av mig att då dra dig samt varenda en över en kam..
Men exakt som då man råkar i slagsmål med flera så vevar man varenda en i sin näromgivning. fel eller rätt..Och här åkte du på ett par smällar som du inte egentligen gjort dig förtjänt av ..
Att skriva "fjortis" tex var oerhört fel av mig .. För att ta exempel..
Så dessa delar ber jag dig om ursäkt för..
Dessutom är det bra att detta hände så kan folk se exakt hur ett helt onödigt tjafs kan växa ut utanför det nödvändiga PGA att fler skall lägga sig i o tjafsa så fort dom kan...
jaja.. Avslutat o hoppas du ser min ursäkt för dom extra smällar du fick oförtjänt piotr...
ditt skitsnack om mina kunskaper skall jag inte ta nu.. Men vill markera att erfarenhet INTE är okunskap.. Samt för man inte kan räkna ut en formel så kan man förstå den då man hör den .. ..Kunskap är inte alltid ett samelsurium av mattematiska teser...
samt att du kallar mig saker skall inte heller tas upp eftersom du fått nåra "proppar" av bara farten då kaffekoppen skulle nödvändigtvis in o tjafsa för din räkning..Så det får kvittas...
men det relevanta att du sitter o yvas här över att ni här är mer djuplodande osv än dom där ute i världen befintliga jämt o ständigt får du ta min kritik om.. Den kritiken var från start endast ironisk markering o inget annart innan det växte tyvärr då andra la sig i...
LITE mindre ego samt mer markkontakt vore klädsamt!
Mer än så som det fetmarkerade hade det egentligen inte behövt blivit..DVS OM du och jag bara fått rett ut saken själva... Lite en hönsfjäder som blev en hel tuppfarm kan man säga...Och detta eftersom jag tänder till då folk kommer o lägger sig i tyvärr....
Hoppas detta är "utrett" nu.
Driver "Mayros hifidagis" med öppettider mån-fred 10,00-15-00. Lunch flexas beroende på behov.