Moderator: Redaktörer
Därför är min åsikt innan man dissar Shatki som icke fungerande så måste man ha x-antal tester på olika apparater. Det kan vara så att den inte fungerar alls, men tänk om den skulle fungera på en möjligen dåligt konstruerad CD eller förstärkare?
Johan_Lindroos skrev:Jag tycker att det är ju ett önskemål att en produkt fungerar på en mängd olika utsrustningar. Om den inte gör det, så tycker jag att det börjar närma sig mer av "kvasi-produkt".
dawen skrev:Enligt den där första vetenskapliga regeln, ni vet den som IÖ alltid tjatar om, så funkar det inte att testa och sen säga att det inte blev någon skillnad. Det är bara när man får skillnader som man bevisat något!
Det roliga var väl att Shaktikillarna på någon mässa sa att Shaktin i princip alltid hade resultat. I test så klarade de inte alls att pricka in den, och blev uppriktigt förvånade.
Nåt sånt var det!
Harryup skrev:Johan_Lindroos skrev:Jag tycker att det är ju ett önskemål att en produkt fungerar på en mängd olika utsrustningar. Om den inte gör det, så tycker jag att det börjar närma sig mer av "kvasi-produkt".
Japp håller med, särskilt om produkten säljs som en allmän förbättrare.
Försvarar inte Shatki som sådana, försvarar mer principen att man kan göra en test där inget hörs, men i nästa test kanske man får fram en skillnad om möjligen denna hade gjorts. Så ett eller ett par är för lite. Testa mera innan ni tycker.
Harryup skrev:Om nu 50 personer refererar till att IÖ har hört att dom aldrig funkar eftersom dom inte funkade just då så blir det ju fel. IÖ har ju inte hört just det.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster