Moderator: Redaktörer
Richard skrev:Bl. a. Hifi och musik hade en mycket positiv test av högtalaren i något nr. 2004-2005 tror jag det var.
Vänlig hälsn. Richard.
Richard skrev:Ett audaxelement, dock med rund frontplatta på Boston A-40.
Ett billigt element ( likt Pip:s ), kring 100 lappen, med ljudmässigt mycket bra!
Hälsn. Richard.
Richard skrev:Tillbaka till tråden: Hur står sig Monitor audio bronze mk. 3 mot Pip ?
Vänlig hälsn. richard.

dimitri skrev:Det tragikomiska var att han bestämde sig från början att köpa AV och tolkade alla intryck därefter.
Om jag ska vara ödmjuk, och det vill jag vara, så vill jag tolka det så att han verkligen föredrog AV.
Det roliga var hans gest när han på måfå pekade på ett par "oansenliga" högtalare att jämföra med för att med rent samvete kunna lägga upp 11 lappar för AV. Han råkade peka på ett par mycket kompetenta högtalare.
Ja, han köpte AV. Jag trängde mig inte på med några åsikter, han gav liksom inga signaler att vilja ha synpunkter.
Bill50x skrev:Detta är inget ovanligt beteende. Spelar ingen roll om det är en soffa, ny bil, nya högtalare... Hur många här har inte blivit ombedda om synpunkter av mindre vetande vänner - som sedan ändå köpt precis det dom spanat in från början?
Bill50x skrev:Detta skulle vara mycket intressant att forska i, precis som varför "folk" kör i mittfilen på trefiliga vägar, kör in i korsningar fanns det inte finns plats att komma ut, bokar plats på restaurang för att sedan ställa sig i en lång kö för mat - osv....
/ B
Richard skrev:Jag uppmanar alla läsare på faktiskt.se att gå ut och lyssna på dessa juveler ( om ni inte gjort det ) till högtalare.
Vänlig hälsning Richard.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster