Moderator: Redaktörer
Håller med! Eller bara just det om att de är snygga - det där med underavstämda lådor har vi olika erfarenhet av...Nwalmaer skrev:Grymt snygga är dom i alla fall. Såna där portar skulle jag betala en slant för.
Hur långt ned är dom avstämnda? I min erfarenhet av stora, underavstämnda lådor så vill gärna elementen fladdra en himla massa utan att för den delen producera mycket ljud. Men det är väl en kompromiss man får göra.
Nwalmaer skrev:Hur långt ned är dom avstämnda? I min erfarenhet av stora, underavstämnda lådor så vill gärna elementen fladdra en himla massa utan att för den delen producera mycket ljud. Men det är väl en kompromiss man får göra.
Nwalmaer skrev:Jo jo, fast med väldigt underavstämda så hamnar ju den mesta informationen över avstämning, som fortfarande är så pass låg frekvens att det produceras fladder!
Nwalmaer skrev:Grymt snygga är dom i alla fall. Såna där portar skulle jag betala en slant för.
Hur långt ned är dom avstämnda? I min erfarenhet av stora, underavstämnda lådor så vill gärna elementen fladdra en himla massa utan att för den delen producera mycket ljud. Men det är väl en kompromiss man får göra.
Kaffekoppen skrev:Ge det lite tid. Man är överexponerada av överartikulerad bas.
Haakan_W skrev:om jag vore du skulle jag testa plugga portarna
Jocke skrev:Lyssnade flera timmar i lördags, skickade i mig ett par öl och som alla vet så stegrades upplevelsen ett par snäpp till.
![]()
/J
PS. Det är ju upplevelsen vi alla söker! Kanske skulle vara en poäng att satsa en större del av budgeten på öl?
tvett skrev:Snygg mekmatta![]()
Hur kopplar du?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 242 gäster