Moderator: Redaktörer
Almen skrev:oddjob, luma (köptes endast för att de gör en cover på Crimson-låten Moonchild)
Almen skrev:Hehe, visste väl att du skulle hugga.![]()
PekkaJohansson skrev:Måste återrapportera om Donna Summers "Bad Girls". Denna dubbel-LP i USA-press från 1979 låter sensationellt bra! Väldigt dynamiskt och rent ljud - det var länge sedan jag såg VU-mätarna på min Pioneer cd-inspelare fladdra så glatt!
PekkaJohansson skrev:Rammstein - Völkerball, 2 DVD + 1 cd 2006, 150 kr
Rammstein - Rosenrot, cd 2005, digipack, 60 kr
Slartibartfast skrev:Har vi någon liten elektrointresserad skivköpare? Här kommer mina senaste ~ två månaders inköp.
.............
Alva Noto + Ryuchi Sakamoto - Insen
Denna och skiva, fm3 och Colleen köptes efter att jag varit på en otroligt tuff dansföreställning på Dansens Hus i Stockholm vid namn i have a secret to tell you (please) leave with me[i] med dansgruppen Zero Visibility Corporation. Dock så hittade jag inte det jag letade efter på ifrån själva föreställningen vilket var de hårdaste sakerna jag någonsin hört. Jag antar att det är den sista musikern [i]Goem som gjort de grejorna. Jag har inte fått tag på något med den snubben... Även denna skiva är extremt laid back där piano och elektronika turas om att vara mest bakom... TU.
Jag har fler skivor på G in, och jag har fler beställningar på G att göras. Som alltid. Dock har jag lite dåligt med tid att skriva in allt som sker här, som Pekka en gång sade till mig. Så nu tog jag bara en hög av de nyare och skrev om dem. Frågor, tyckande? PM vetjag.
[slrt]
soundbrigade skrev:PekkaJohansson skrev:Rammstein - Völkerball, 2 DVD + 1 cd 2006, 150 kr
Rammstein - Rosenrot, cd 2005, digipack, 60 kr
Det var lite oväntat .... Undran - på vilken CD finns "Mein Herz Brennt"??
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster